تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوش‏گمانى، مايه آسايش قلب و سلامت دين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819176616




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همدلی خوبی بین ارکان نظام در اجرای طرح تحول نظام سلامت وجود دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیرعامل تامین اجتماعی: همدلی خوبی بین ارکان نظام در اجرای طرح تحول نظام سلامت وجود دارد رشت - ایرنا - مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: همدلی و همکاری خوبی بین ارکان مختلف نظام اسلامی در ارتباط با اجرای طرح تحول نظام سلامت وجود دارد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، "سید تقی نوربخش" چهارشنبه شب در نشستی با نمایندگان مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی در بیمارستان رسول اکرم (ص) رشت اظهار کرد: در بخش سلامت، صحبت های دکتر روحانی طی یک سال گذشته، برابر با سخنان همه روسای جمهور قبلی در طول دوران مدیریتی شان بوده است.
وی با بیان اینکه دولت گام بزرگی در عرصه تحول نظام سلامت برداشته، ادامه داد: این گام، بسیار موثر بوده و در کوتاه مدت، مردم آثار آن را لمس کرده اند.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اجرای طرح تحول نظام سلامت را به دنبال ابلاغ سیاست های کلی نظام سلامت که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی ابلاغ شد، عنوان کرد.
وی در ادامه سخنانش رویکرد سازمان تامین اجتماعی را تبدیل اماکن استیجاری به ملکی ذکر و تصریح کرد: در بحث تجهیزات بیمارستان ها و مراکز درمانی، برنامه گسترده ای در سراسر کشور داریم و بدنبال مجهز کردن بیمارستان ها هستیم.
نوربخش در ارتباط با ایجاد واحد رادیولوژی و مرکز جراحی قلب در بیمارستان رسول اکرم نیز قول مساعد داد که درصورت فراهم بودن زمینه آن، این امر محقق شود.
وی با بیان اینکه در حال حاضر تامین اجتماعی هزینه انجام شیمی درمانی را تقبل کرده، گفت: درصورت وجود متخصصان لازم در این حوزه، مشکلی در ارتباط با راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان رسول اکرم وجود ندارد.
"غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی" یکی از نمایندگان مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست؛ خواستار راه اندازی بخش های رادیولوژی، شیمی درمانی و جراحی قلب در بیمارستان رسول اکرم رشت شد.
وی بیان داشت: انتظار داریم شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا)، سرمایه گذاری های ویژه ای در گیلان داشته باشد تا مشکل اشتغال استان با توجه به آمار بالای بیکاری، رفع شود.
وی ادامه داد: در گیلان نیز زمینه های این سرمایه گذاری وجود دارد ضمن آنکه مراکز تامین اجتماعی در استان، نیازمند تجهیز و نوسازی است.
در پایان این جلسه، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از بیمارستان 200 تختخوابی رسول اکرم رشت بازدید و با حضور در بخش اورژانس این بیمارستان، با بیماران گفت وگو کرد.
وی همچنین از نمایشگاهی از اختراعات پزشکی، جزوات و کتاب های پزشکی نیز بازدید کرد.
سه لوح جداگانه نیز از سوی پروفسور برزیگر رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی گیلان، انجمن داروسازان استان و انجمن پزشکان عمومی استان به مدیرعامل تامین اجتماعی اهدا شد.
به گزارش ایرنا، سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی عصر چهارشنبه وارد رشت شد و دیدارهایی جداگانه با آیت الله قربانی امام جمعه رشت و محمدعلی نجفی استاندار گیلان داشت.
رسیدگی به مشکلات بیمه شدگان و مراکز بیمه ای و درمانی این سازمان در گیلان، بازدید از چند مرکز درمانی تامین اجتماعی و دو واحد اقتصادی استان و کلنگ زنی چند شعبه تامین اجتماعی در گیلان از جمله برنامه های سفر وی است.ک/2
1436/695/686


13/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن