تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده‏اش در هر روز نصيحتى عرضه مى‏كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799040356




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام رضایت بیماران از اجرای طرح تحول نظام سلامت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اعلام رضایت بیماران از اجرای طرح تحول نظام سلامت شهرکرد-ایرنا- اجرای طرح تحول نظام سلامت ، در ماههای اخیر ، با رضایت مندی بیماران در بخش های مختلف بیمارستان های مشمول طرح همراه شده است.


هنگامی که دوشنبه شب معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری به صورت سرزده و ویژه از بیمارستان هاجر شهرکرد دیدن کرد،بیماران از اجرای این طرح به نیکی یاد کردند و از آن اعلام رضایت کردند.
با آنکه معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری از کادر درمانی ،پرسنل بیمارستانی و بیماران خواست بدون هیچ گونه ملاحظه ای از کمبودها و نارسایی های موجود در این بیمارستان سخن بگویند ،اما بیشتر بیماران و مسوولان بیمارستانی ، از اجرای این طرح اعلام رضایت کردند.
زنی که بالای تخت اش نام "فاطمه " نوشته شده بود و در بخش حراجی زنان بستری بود، اعلام کرد:کادر پرستاری و درمانی به صورت مرتب بالای سر او حضور می یابند و از نحوه درمان او هر 10 دقیقه آگاه می شوند و یکی از مسوولان بیمارستان نیز هر روز از او سوال می کند،که آیا کم و کسری وجود ندارد و آیا پرستاران و پزشک معالجه به صورت مداوم به او سر می زنند.
پیرمردی نیز با به اسم "محمد"که بازنشسته اداره جنگلها و مراتع بود و به دلیل نارسایی قلبی در بیمارستان بستری شده بود ، نیز گفت:چند سال پیش هم به دلیل بیماری قلبی در بیمارستان بستری بوده، اما این بار کادر درمانی به خوبی به وی مراقبت های درمانی و پزشکی را ارائه داده اند و این با رضایت وی و همراهانش همراه است و به همین دلیل ، خواست تا بدین وسلیه از مسوولان پزشکی تشکر شود.
یکی دیگر از بیماران که دختر جوانی بود و البته مدام با خواهرش که روی صندلی کنار تخت اش نشسته بود، در شبکه های اجتماعی گوشی همراه خواهرش ،پیامک بازی می کرد،نیز تاکید کرد:غذای بیمارستان کیفیت بالایی دارد و چند ملحفه اضافی نیز به وی و همراه بیمار داده اند.
"جمشید " نیز یکی از بیماران بخش قلب که بازنشسته یکی از ادارات است و برای تصویه حساب به طیقه پایین آمده بود، با خوشحالی می گوید: هزینه های این چند روز بستریش (هتلینگ)حدود 400هزار تومان می شده اما با اجرای این طرح ، در نهایت تنها 90هزار تومان پرداخت کرده و تمامی داروها را رایگان دریافت کرده است.
در بخش کودکان و اطفال نیز بیشتر مادران از اجرای طرح نظام سلامت و خدمت رسانی پزشکی و درمانی اعلام رضایت کردند و تنها یکی دو نفر از مادران نسبت به کیفیت ماست ارائه شده همراه غذا که کیفیت ماست های خانگی را ندارد و کمبود سرویس بهداشتی در کنار اتاق ها گلایه های داشتند، که البته با توضیح مسوول بخش مبنی بر پیگیری این مساله ،انها نیز اعلام رضایت کردند.
مسوولان در بخش کودکان و اطفال با طراحی درست و رنگ آمیزی
اتاق ها و تزئیین دیوارها با شخصیت های کارتونی و گذاشتن اسباب بازی ها در کنار تخت ها، فضای شادابی را برای کودکان بستری شده در بیمارستان فراهم کرده بودند.
معاون سیاسی امنتی استاندار چهارمحال و بختیاری در دیدار از بیمارستان هاجر شهرکرد گفت:اجرای طرح نظام سلامت یکی از برنامه های مهم دولت یازدهم است.
"خدابخش مرادی نافچی " در گفت وگو با ایرنا در پایان دیدار خود از نحوه اجرای این طرح افزود:بررسی شاخصه های طرح نظام سلامت و اعلام رضایت بیماران و کادر درمانی و پزشکی نشان از موفقیت این طرح بزرگ در چهارمحال و بختیاری دارد.
وی گفت:وجود پزشک مقیم و رسیدگی به بیماران و بار مراجعه زیاد بیماران مورد ارزیابی قرار گرفت که در نهایت این بررسی ها
نیز رضایت نسبی بیماران و همراهان بیماران را نشان می دهد.
به گفته وی،امید است با افزایش اعتبارات بتوان فضای فیزیکی بیمارستان ها را نیز در این دولت افزایش داد.
وی گفت:ضریب اشغال تخت در بیمارستان هاجر با وجود بیماری های فصلی و ویروسی در این فصل 90درصد است.
به گزارش ایرنا،براساس طرح تحول نظام سلامت ،تمامی بیمارستان های وابسته به وزارت بهداشت مشمول اجرای این طرح می باشد و کاهش میزان پرداختی بیماران بستری در بیمارستان های مشمول یکی از اهداف این طرح است.
گزارش از محمود رییسی
7359


04/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن