تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820900250




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجوز پرواز ساری - دبی صادر شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: پس از چهار سال پیگیری مجوز پرواز ساری - دبی صادر شد ساری-ایرنا-مدیرکل فرودگاه های مازندران گفت: نخستین پرواز ساری به دبی نهم دیماه امسال با ایرباس 320 شرکت هواپیمایی قشم ایر از فرودگاه بین المللی دشت ناز مرکز استان انجام می شود.


به گزارش روابط عمومی اداره کل فرودگاه های مازندران، " موسی مشازمینی" روز شنبه افزود: این پرواز سه شنبه هر هفته از ساری به دبی و جمعه از دبی به ساری صورت می گیرد.
وی افزود: با پیگیری های انجام شده از سوی یکی از شرکت های پروازی و استقبال مردم مازندران از پروازهای خارجی ،مجوز خط پروازی دبی – ساری و بالعکس را با ایرباس 320 دریافت کردیم .
مدیرکل فرودگاه های مازندران با اشاره به گردشگر پذیری استان ،بیان داشت: فرودگاه بین المللی ساری دارای پتانسیل بسیار بالایی برای انجام پروازهای خارجی دارد.
وی گفت: اگر پرواز دبی – ساری مورد استقبال مردم استان قرار گیرد افزایش این پرواز امکان پذیر است.
فرودگاه بین المللی ساری در حال حاضر به مقصدهای مشهد، تهران، شیراز، اصفهان، اهواز، بندرعباس، کیش، عسلویه، کرمان، جده، مدینه، نجف، بحرین و دبی پرواز دارد.
مازندران سه فرودگاه ساری، نوشهر و رامسر دارد.ک/1
2585/608


15/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن