تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798772138




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار: مجوز تامین سوخت افغانستان برای سیستان و بلوچستان صادر شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار: مجوز تامین سوخت افغانستان برای سیستان و بلوچستان صادر شد زاهدان - ایرنا- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مجوز تامین سوخت بازار کشور افغانستان از سوی دولت برای این استان صادر شد.


به گزارش ایرنا، "علی اوسط هاشمی" روز یکشنبه در نشست با فعالان عرصه رسانه در زاهدان با بیان اینکه ایجاد جایگاه مواد سوختی در بازارچه های مرزی سیستان و بلوچستان در حال پیگیری است، افزود: با ایجاد این جایگاه ها، قیمت سوخت کمتر از فوب خلیج فارس در مرزهای استان به فروش می رسد.
وی اظهار کرد: همچنین مجوز تامین و توزیع نفت مورد نیاز خریداران افغانستان و پاکستان نیز اخذ شد و درآمد مازاد حاصل از فروش سوخت را برای سیستان و بلوچستان هزینه خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه 197 واحد دامپروری در سیستان و بلوچستان تحت الشعاع قاچاق دام تعطیل بودند، گفت: با اعطای مجوز تامین 50 هزار تن از گوشت مورد نیاز کشور به این استان به طور قطع دامپروری ها و کشتارگاه منطقه مجددا فعال خواهند شد.
استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به تهیه سند توسعه شیلات استان گفت: با اجرای این سند برای 700 هزار نفر در بخش صید و صیادی اشتغالزایی می شود به عنوان نمونه تعدادی از دانش آموختگان مراکز آموزش عالی به عنوان ناظر فنی در هر لنج بکار گرفته خواهند شد.
وی با اشاره به دیدار دو روز پیش خود با رییس جمهوری اظهار کرد: دکتر روحانی در این دیدار تاکید کرد که "چابهار باید به بزرگترین بندر کشور تبدیل شود و هم به توسعه بندر چابهار و هم شبکه ریلی سیستان و بلوچستان می اندیشم و این دو جزو آرزوهای من است".
هاشمی ادامه داد: در این دیدار که استانداران شش استان شرقی کشور از جمله سیستان و بلوچستان، کرمان، یزد، خراسان جنوبی، شمالی و رضوی حضور داشتند، تهیه سند توسعه آب، توسعه ترانزیت بندر چابهار، تمرکززدایی در حوزه اختیار استانداران و برنامه ریزی برای جلوگیری از مهاجرت جمعیت ساکن در استانهای شرقی با گستره 55 درصدی کل کشور از مهمترین پیشنهاد مطرح شده در این نشست بود.
وی افزود: با توجه به اینکه 47 درصد منابع معدنی کشور در شش استان شرقی قرار دارد، در این نشست پیشنهاد استقرار معاونت معدن وزارت صنعت، معدن و تجارت در این منطقه ارائه شد.
وی با اشاره به بخشی از عملکرد یک ساله خود و بیان اینکه با وجود ضعف مالی دولت پروژه های بزرگی در سیستان و بلوچستان ایجاد شده است گفت: اجرای سیستم آبیاری تحت فشار در سطح 146 هزار هکتار با 500 میلیون دلار اعتبار ارزی، گاز رسانی به تمام شهرهای استان با یک میلیارد و 900 میلیون دلار اعتبار، ایجاد کارخانه لاستیک، اجرای طرح راه آهن چابهار- زاهدان - مشهد، سه واحد پتروشیمی در چابهار و ایرانشهر ، توسعه بندر چابهار و ایجاد کارخانه ساخت لوله برای گازرسانی و سایر نیازهای استان از مهمترین فعالیت های دولت تدبیر و امید در استان است.
استاندار سیستان و بلوچستان در ادامه تاکید کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته و اراده دولت حداکثر تا پایان نیمه نخست سال 95 شهرهای استان از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.
وی با بیان اینکه شورای هماهنگی اطلاع رسانی در سیستان و بلوچستان با هدف ارائه اخبار صحیح و اطلاعات به مردم استان تشکیل شد، گفت: با فعال شدن این شورا سیاست گذاری قوی در عرصه اطلاع رسانی در استان انجام خواهد شد.
وی گفت: با افرادی که با تکیه بر بخشی از قدرت نظام از قانون عدول می کنند برخورد جدی می شود.
هاشمی گفت: با وجود برخی مشکلات ناشی از داشتن مرز مشترک با دو کشور افغانستان و پاکستان و خرده تهدیدها، وحدتی که میان شیعه و سنی در سیستان و بلوچستان وجود دارد در هیچ کجای دنیا قابل مشاهده نیست.
وی مهمترین مولفه پیشرفت را استفاده از ظرفیت های مردمی دانست و گفت: توسعه و پیشرفت استان در سایه استفاده از توانمندی مردمی به عنوان سرمایه هایی ارزشمند محقق می شود.
7307 /2047/686


02/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 373]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن