تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس غمى از غم‏هاى دنيا را از مسلمانى برطرف نمايد، خداوند غمى از غم‏هاى روز قي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806937823




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار ملایر: مصمم و متحد به انجام وظیفه هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندار ملایر: مصمم و متحد به انجام وظیفه هستیم ملایر- ایرنا- معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر گفت: برخی در رابطه با مسایل شهرستان از روی ناآگاهی یا غرض به دنبال این هستند که جایگاه رسمی نظام و وحدت موجود را زیر سوال ببرند، اما اجازه نمی دهیم روند وحدت و هماهنگی در این شهرستان خدشه دار شود.


به گزارش ایرنا "مصطفی آزادبخت" روز شنبه در شورای اداری شهرستان ملایر افزود: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، تمامی مدیران دستگاه های اجرایی باید با انسجام بهتر و قوی تر نسبت به گذشته تلاش کنند.
وی اظهار کرد: مدیران و مسوولان این شهرستان اعتدال و عقلانیتی که شعار دولت دکتر روحانی است را وظیفه خود قرار داده و به خوبی انجام می دهند.
آزادبخت با تاکید بر اینکه وحدت و هماهنگی با محوریت روحانیت و تلاش شبانه روزی نمایندگان و مدیران در این شهرستان به خوبی برقرار است، افزود: همه باید در ماموریتی که در این نظام به ما محول شده، با تواضع، اخلاص و نیت صادقانه در خدمت به مردم پای کار باشیم.
وی بر پرهیز از بخشی نگری توسط برخی مدیران تاکید و بیان کرد: برخی مواقع کارشناسان در سیستم اداری کارشکنی می کنند که مدیر باید با درایت خود نظارت کامل را اعمال کند و جدی و مصمم بهترین خدمات را با همراهی و هماهنگی با مجموعه مدیران ارایه کنند.
فرماندار ویژه ملایر به برگزاری موفق همایش سرمایه گذاری استان با درایت و تلاش فراوان استاندار اشاره کرد و افزود: ادارات و ارگان هایی که در این زمینه مسوولیت دارند باید با مراجعه به سایت استانداری، ظرفیت هایی که در بخش سرمایه گذاری داریم را اعلام کنند.
آزادبخت تاکید کرد: از مدیران شهرستان انتظار دارم بسترهای سرمایه گذاری را شناسایی کنند تا بتوانیم با توجه به ظرفیت های سرمایه گذاری که در سایت استانداری معرفی شده، متقاضی معرفی سرمایه گذار و جذب سرمایه گذاران برای شهرستان باشیم.
وی بر لزوم بهره گیری مدیران از توان و ظرفیت نمایندگان شهرستان تاکید کرد و ادامه داد: با توجه به شعار سال، مدیران دستگاه های اجرایی باید برای تحقق مسایل فرهنگی و اقتصادی طبق تاکیدات مقام معظم رهبری تلاش کنند و هرگونه تصمیمات اخذ شده برای شهرستان را مد نظر قرار دهند.
وی همچنین از حضور مدیران در سرکشی به خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان تقدیر کرد و گفت: یادواره های شهدا در این شهرستان به صورت خودجوش برگزار می شود و شرکت و حضور مدیران خوب است، اما باید تقویت شود، چراکه شهدا ما را به این جایگاه و عظمت رساندند.
آزادبخت در عین حال از خدمات و تلاش های بخشداران مرکزی و جوکار این شهرستان تقدیر کرد و بیان کرد: بخشداران در حوزه ماموریت خود عامل وحدت و تعامل با مردم در سطح روستاها و بخش ها هستند و این روند باید همچنان ادامه یابد.
وی با بیان اینکه حرف بخشداران حرف فرماندار نیز هست، بر تعامل خوب و سازنده ادارات با بخشداران تاکید کرد و افزود: بخشداران در حوزه کاری مشرفترین افراد به مردم روستا هستند و باید با سعه صدر، حوصله و خوش اخلاقی با مردم رفتار کرده و نمره خدمت رسانی خود را ارتقاء دهند.
فرماندار ویژه ملایر با تقدیر از هشت سال خدمات بخشدار مرکزی ملایر گفت: بخشدار جوکار به دلیل خدمات صادقانه و مطلوب، ارتقاء جایگاه پیدا کرد و به عنوان بخشدار مرکزی انتخاب شد که انتظار داریم این خدمت صادقانه را همچنان در مسوولیت های جدید خود ادامه دهد.
در شورای اداری شهرستان ملایر از خدمات هشت ساله"ابراهیم نوروزی" در بخشداری بخش مرکزی ملایر تقدیر و "حسین فارسی" که به مدت شش سال بخشدار جوکار بود، به عنوان بخشدار جدید بخش مرکزی ملایر معرفی شد.
شهرستان ملایر با جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
7528/2624


15/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن