تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شش (صفت) در مؤمن نيست: سخت گيرى، بى خيرى، حسادت، لجاجت، دروغگويى و تجاوز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798938198




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مذاکره با مدیر دفتر جهانی لجستیک فدراسیون برای تامین خودروهای امدادی/ارائه پیشنهاد معرفی محصولات تولیدی هلال‌احمر ایران در نمایشگاه‌های بین‌المللی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
مذاکره با مدیر دفتر جهانی لجستیک فدراسیون برای تامین خودروهای امدادی/ارائه پیشنهاد معرفی محصولات تولیدی هلال‌احمر ایران در نمایشگاه‌های بین‌المللی
مدیر دفتر جهانی لجستیک فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب‌سرخ و هلال‌احمر در دبی کارشناسان جمعیت هلال‌احمر ایران مذاکره کرد.


 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،اداره‌کل روابط‌عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال‌احمر، گوران زوبر در بازدید از سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‎احمر ایران در زمینه درخواست خرید خودروهای امدادی به ویژه آمبولانس و خودروی امدادی فرماندهی که نه فقط به عنوان آمبولانس از آن استفاده می‌شود، بلکه می‌توان از آن در مناطق صعب‌العبور هم استفاده کرد، با کارشناسان سازمان امداد و نجات مذاکره کرد.

وی درباره موضوع کرایه خودروهای امدادی و موضوع آموزش، گفت: درباره خرید خودرو نکاتی وجود دارد مه از جمله آنها تعداد خودروهای مورد نیاز و سقف نقدینگی برای خرید خودرو است؛ به علاوه کرایه خودرو در کوتاه مدت شامل یک دوره ۵ ساله و در دراز مدت شامل دوره ۲۵ ساله است و در این زمینه موضوع بیمه خودروهای امدادی به همراه بیمه راننده و سرنشین در صورت بروز سانحه هم مطرح می‌شود که در این موارد باید هماهنگی‌های لازم انجام شود.

وی اظهار کرد: آموزش عمومی هم با تعامل کامل در زمینه‌هایی چون تهیه و خرید تجهیزات خودرو، پاسخ به سوانح در مواقع اضطراری و مدیریت ناوگان ترابری انجام خواهد شد.

گوران زوبر همچنین به نیابت از دفتر پشتیبانی فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب‌سرخ و هلال‌احمر در دبی از اعضای سازمان امداد و نجات دعوت کرد تا تیم کارشناسی خود را در زمانی مناسب و مورد توافق طرفین برای مذاکرات کاربردی به آن کشور اعزام کند.

وی در این بازدید از ناوگان ترابری سازمان امداد و نجات مانند خودروهای امدادی (آمبولانس، تریلر، ون مخابراتی) و چند انبار بزرگ ذخیره اقلام اضطراری بازدید کرد.

گوران زوبر همچنین در ادامه بازدی‌های خود از جمعیت هلال‌احمر ایران از شرکت صنایع نساجی هلال ایران بازدید کرد.

*ادامه سیاست حفظ کیفیت و کاهش قیمت محصولات

در این بازدید ذوالفقار یزدان‌مهر، مدیرعامل شرکت صنایع نساجی هلال ایران گفت: فعالیت‌ های شرکت بر ۳ محور مرکزی تنوع در تولید محصولات، ارتقای کیفیت و ورود به بازارهای جدید است.

وی افزود: محصولات شرکت صنایع نساجی هلال ایران به کشورهای همسایه چون افغانستان، عراق، تاجیکستان و پاکستان و همچنین به کشورهای آفریقایی در سطحی گسترده صادر می‌شود.

یزدان‌مهر تاکید کرد: با توجه به تقاضاهای بین‌المللی از محصولات تولیدی شرکت صنایع نساجی هلال ایران، علاوه بر توجه به کیفیت محصولات بر اساس استانداردهای مورد نظر فدراسیون بین‌المللی و کاهش هزینه تولید، حضور خود را در بازارهای جهانی افزایش داده و تلاش می‌کنیم با بهره‌گیری از فرصت موجود در مناقصات بین‌المللی شرکت کنیم.

گوران زوبر هم در این دیدار با ابراز خرسندی از تولید محصولات گوناگون امدادی از سوی شرکت صنایع نساجی هلال ایران و صادرات آن به اقصی نقاط دنیا، توجه به کاهش قیمت تمام‌شده محصولات و حفظ کیفیت را از جمله سیاست‌های ارزشمندی دانست که باید ادامه یابد.

وی همچنین پیشنهاد داد تا محصولات تولیدی هلال احمر ایران از طریق نمایشگاه‌های بین المللی برای حضور بیشتر و پررنگ‌تر در بازارهای جهانی معرفی شود.

گوران زوبر در این دیدار درخواست کرد تا نظرات و پیشنهادات مشتریان در زمینه کیفیت محصولات تولیدی ایران جمع‌آوری و به دفتر لجستیک دبی برای بررسی‌های کارشناسانه ارایه شود و تیپ‌های مختلف چادرهای امدادی و پتو برای معرفی در نمایشگاه «ایحاد» در دبی به دفتر فدراسیون بین‌المللی ارسال شود.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن