تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):روزه‏دارى كه زبان و گوش و چشم و جوارح خود را حفظ نكرده روزه‏اش به چه كارش خواهد آمد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819439243




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احمدی مقدم: نمایندگان ایران در مذاکره با قدرتهای جهانی، از حقوق ملت دفاع می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: احمدی مقدم: نمایندگان ایران در مذاکره با قدرتهای جهانی، از حقوق ملت دفاع می کنند رشت - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی (ناجا) گفت: امروز نمایندگان مردم ایران در مذاکره با قدرت های جهانی، از حقوق ملت دفاع می کنند.


به گزارش ایرنا، سردار اسماعیل احمدی مقدم روز چهارشنبه در نشست جمع بندی نهایی از رشد و تعالی فردی و سازمانی نیروی انتظامی گیلان در جمع فرماندهان نظامی و انتظامی و مسوولان قضایی استان افزود: ایران، تکیه گاه اقتدار و امنیت منطقه است و طولانی شدن مذاکرات، برای این است که دست و پای جمهوری اسلامی را ببندند.
وی ادامه داد: دشمنان می کوشند با این سیاست ها ، کشور را از درون متلاشی کنند اما نیروهای مسلح و بسیجی کشور، مجال چنین فرصتی را به آنها نخواهند داد.
احمدی مقدم اضافه کرد: امروز مذاکره نمایندگان مردم ایران با قدرت های جهانی برای دفاع از حقوق ملت، نتیجه اقتداری است که نظام جمهوری اسلامی در سایه استقلال به آن دست یافته است.
وی بیان کرد: در سال هایی که بیشترین فشارها را به ایران وارد کردند، کشورمان بیشترین نفوذ را در منطقه به دست آورد.
فرمانده نیروی انتظامی در بخش دیگری از سخنانش؛ اقتدار کشورمان را مرهون فداکاری مردم و در سایه رهبری ولایی ذکر کرد و گفت: از رهگذر اطاعت در برابر خدا و روحیه بسیجی ملت، ایران در منطقه به اقتدار رسیده و به تکیه گاه امنیت و ثبات برای کشورهای همسایه تبدیل شده است.
احمدی مقدم، پیوستگی دو عنصر ولایی و مردمی را سبب اقتدار، سربلندی در دفاع از کشور و ایجاد امنیت در نظام اسلامی دانست و اظهار داشت: آنچه امروز پیرامون ما می گذرد برای درگیرکردن جمهوری اسلامی است ولی نظام آن را به فرصتی تبدیل کرده تا نه تنها امنیت کشور حفظ شود بلکه امنیت از ایران به کشورهای پیرامون نیز گسترش یابد.
فرمانده ناجا در مقایسه امنیت ایران با کشورهای منطقه خاطرنشان کرد: تمام جرایمی که طی یک سال در کشور ما رخ می دهد، حدود چهار تا پنج هزار جرم است که این میزان در کشورهای پیرامون ما فقط در یک روز اتفاق می افتد.
وی افزود: تجارت جهانی مواد مخدر و اقدامات گروه های تروریستی بین المللی به تحریک دشمن در اطراف کشور ما انجام و بخشی از جرایم نظیر تهدید موادمخدر، مشروبات الکلی و فساد اخلاقی از طریق این گروه ها به ما تحمیل می شود.
فرمانده نیروی انتظامی اظهارکرد: با همه این تهدیدات، جمهوری اسلامی به مدد تفکر بسیجی ایستاده و دفاع می کند و اساس این تفکر که توسط بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایجاد شد، موجب اقتدار و سربلندی ملت ایران است.
فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان نیز در این جلسه گفت: در ارزیابی انجام شده توسط ناجا، نیروی انتظامی گیلان در عملکرد کیفی رتبه سیزدهم را به دست آورده و ارتقاء یافته است.
سردار ابراهیم قائدرحمتی افزود: نیروی انتظامی گیلان در تعامل با اعضای شورای تامین استان و شهرستان ها ، امنیت مطلوبی در استان ایجاد کرده و این امنیت موجب شده که مسافران با خاطره ای خوب گیلان را ترک کنند.
وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی بر عهد و پیمان خود پایبند و آماده جانفشانی برای حفظ امنیت نظام اسلامی است.
جلسه جمع بندی نهایی از رشد و تعالی رفتار فردی و سازمانی نیروی انتظامی گیلان صبح چهارشنبه با حضور فرمانده ناجا، معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان، فرماندهان نظامی و انتظامی گیلان، مسوولان استانی و مسوولان قضایی در سالن اجتماعات نیروی انتظامی این استان برگزار شد.
در پایان این مراسم از جمعی از ایثارگران نیروی انتظامی گیلان قدردانی شد.ک/2
619 / 695/ 684


05/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن