تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798625174




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حال امروز ملت ایران مثل روز فتح مکه است/از تیم مذاکره کننده حمایت می‌کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: کریمی قدوسی در همایش "منهای عزت به علاوه تحریم":
حال امروز ملت ایران مثل روز فتح مکه است/از تیم مذاکره کننده حمایت می‌کنیم
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: توافقی که از نظر فنی نتواند دستاوردهای هسته‌ای ملت ایران را حفظ کرده و یک سانتریفیوژ خاموش را روشن کند بد است.



به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، «جواد کریمی قدوسی» در همایش "منهای عزت به علاوه تحریم" که عصر امروز در حوزه هنری برگزار شد در پاسخ به سوال مجری برنامه مبنی بر اینکه توافق بد چه توافقی است گفت: توافق بد توافقی است که بین نخبگان و مسئولین ایجاد اختلاف کند، توافق بد توافقی است که اقتصاد را به چالش بکشد و بین ملت ایران دو قطب موافق و مخالف ایجاد کند، توافق بد توافقی است که تضعیف جریان مقاومت را به دنبال داشته باشد.  
 
کریمی قدوسی در ادامه با تأکید بر اینکه انقلاب ایران یک انقلاب الهی است صاحب آن را امام عصر(عج) خواند و اظهارداشت: هدایت‌گر و رهبر آن ولی فقیه و مقام معظم رهبری است. 

وی افزود: مردم مالک انقلاب هستند و دولت و مجلس و سایر قوا خادم مردم هستند و حق نداریم از حق ملت عبور کنیم و هرکس که عبور کرد نابود خواهد شد.  
 
این نماینده مجلس با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری درخصوص مسائل هسته‌ای با برشمردن آنها گفت: از تیم مذاکره‌کننده حمایت می‌کنیم، مردم حضور داشته باشند و مراقب باشند، خوش‌بین نیستیم، ضرر نمی‌کنیم، به نتیجه نمی‌رسیم، باعث غیرت ما است.
 
کریمی قدوسی خاطر نشان کرد: حکمت رهبری این است که هیزم‌هایی را که جمع شده تا اسلام ناب را تهدید کند جمع کند و این هیزم‌ها را زیر دیگ ملت قرار دهد و آن را به جوش درآورد.  
 
وی با برشمردن ویژگی‌های توافق بد ادامه داد: توافق بد توافقی است که شکست خورده در جنگ آن را می‌پذیرد.

کریمی قدوسی در راستای روشن کردن جمله خود گفت: یک سپاه که شکست می‌خورد طلب مذاکره می‌کند و از خود اشتیاق به مذاکره نشان می‌دهد و طرف قاعد، هر شرطی را که مقابل او بگذارد می‌پذیرد و طرف شکست خورده باید قبل شروع مذاکره سلاح در زمین بگذارد و بدون محافظ وارد شود و شروط مذاکره و توافق را به راحتی امضا می‌کند و به سمت سپاه خود برمی‌گردد و آنها را خلاء سلاح می‌کند.
 
کریمی قدوسی با اشاره به اینکه تیم مذاکره ایران اقتدار ایران را به رخ جهان کشیده و مبانی قدرت را از جایگاه پیروز برسر میز مذاکره نشانده گفت: آنها آمریکا را وادار به پذیرش حق کردند و نقشی ماندگار از خود در تاریخ برجای گذاشتند.  
 
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی سخنان اوباما را نیز مورد واکاوی قرار داد و گفت: وقتی او می‌گوید یک طرح داریم و ایران باید بپذیرد و می‌افزاید که توافق بد امضا نمی‌کنیم این یعنی ملت ایران بعد از 36 سال سرانجام دست از آرمانش برداشته و توافقی که مبانی عزت ایران را زیرپا می‌گذارد مورد قبول نیست.  
 
کریمی قدوسی در راستای ویژگی‌های مطلوب این توافق اظهارداشت: این توافق‌نامه باید اقتدار ملت را حفظ کند و حافظ خون شهدای هسته‌ای باشد و باید روحیه استکبارستیزی ملت ایران را بالا ببرد و حافظ این جمله امام باشد که فرمود: امریکا هیچ غلطی نمی‌تواند کند و نه اینکه بگوید آمریکا کدخداست!  
 
وی با اشاره به نوع تعامل امام با شیطان بزرگ گفت: اگر آنها بگویند همه گزینه‌ها روی میز است امام می‌گوید ما فرزندان عاشورا و ملت حسینی هستیم و خلاصه این توافق باید این باشد که آمریکا همچنان هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.  
 
کریمی قدوسی ادامه داد: توافق خوب باید روحیه خانواده شهدا را ارتقاء بخشد و در عمل بین جناح‌های سیاسی باید وحدت و اخوت را بیشتر کند، زیرا در بحث هسته‌ای همه وحدت دارند به گونه‌ای که هیچ جناحی از آن بهره‌برداری نمی‌کند.  
 
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: این توافق برای ملت ایران نیست، بلکه برای اسلام است و توافق بد توافقی است که سایر ملل بعد از 36 سال مقاومت ایران شاهد عقب‌نشینی باشند و رژیم صهیونیستی خوشحال شود.  
 
وی افزود: توافقی که جریان فکری دشمنان انقلاب را منسجم و جریان مقاومت و متحد ایران را متفرق کند بد است.

کریمی قدوسی در راستای برشمردن ویژگی‌های توافق بد پرسش ظریف از کری را نشانه گرفت و گفت: وقتی ظریف از کری می‌پرسد که چه تضمینی وجود دارد که بعد از توافق تحریم‌ها لغو نشود، و کری می‌گوید هیچ تضمینی وجود ندارد این جمله نشان می‌دهد توافقی که در آن برای اجرای توافقات ضمانت وجود ندارد توافقی بد است.  
 
وی افزود: توافقی که در لغو تحریم و در عمل تمدید تحریم‌ها را دارد توافق بد است.
 
کریمی قدوسی اظهار داشت: توافقی که از نظر فنی دستاوردهای هسته‌ای ملت ایران را نتواند حفظ کند و یک سانتریفیوژ خاموش را روشن کند بد است زیرا آمریکا در مسقط گفته بود فقط اجازه روشن کردن ماشین‌های نسل یک را دارید و موادی که دارید تحویل کشوری مثل روسیه بدهید.  
 
کریمی قدوسی در ادامه ویژگی‌های توفق خوب را برشمرد و گفت: توافق خوب توافقی است که فردو بتواند به غنی‌سازی ادامه دهد و اجازه ندهیم خارج از معاهده ام پی تی به هرجا سربکشند و دانشمندان ما را ترور کنند.  
 
وی با اشاره به اینکه گفته می‌شود در مسقط مذاکرات به بن‌بست خورده افزود: تیم مداکره کننده ما بدش نمی‌آید از بعضی خط قرمزها عبور کند.

کریمی قدوسی تصریح کرد: اگر مذاکره به توافق رسید و رهبری چیزی نگفت به این معناست که هنوز باید صبر کنیم تا در عمل ببینیم چه اتفاقی می‌افتد و در چنین شرایطی ما تکلیف داریم این منطق را ادامه دهیم.  
 
انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن