تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که در پی برآوردن نیاز برادر مسلمان خود باشد، تا زمانی که در این راه است خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803636856




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایندگان ایران در مذاکره با قدرتهای جهانی، از حقوق ملت دفاع می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرمانده نیروی انتظامی: نمایندگان ایران در مذاکره با قدرتهای جهانی، از حقوق ملت دفاع می کنند رشت - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز نمایندگان مردم شایسته ایران در مذاکره با قدرت های جهانی، از حقوق ملت دفاع می کنند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار اسماعیل احمدی مقدم روز چهارشنبه در نشست جمع بندی نهایی از رشد و تعالی فردی و سازمانی نیروی انتظامی گیلان در جمع فرماندهان نظامی و انتظامی و مسوولان قضایی استان افزود: ایران، تکیه گاه اقتدار و امنیت منطقه است و طولانی شدن مذاکرات، برای این است که دست و پای جمهوری اسلامی را ببندند.
وی ادامه داد: دشمنان می کوشند با این سیاست ها ، کشور را از درون متلاشی کنند اما نیروهای مسلح و بسیجی کشور، مجال چنین فرصتی را به آنها نخواهند داد.
سردار احمدی مقدم اضافه کرد: امروز مذاکره نمایندگان مردم ایران با قدرت های جهانی برای دفاع از حقوق ملت، نتیجه اقتداری است که نظام جمهوری اسلامی در سایه استقلال بدان دست یافته است.
وی بیان کرد: در سال هایی که بیشترین فشارها را به ایران وارد کردند، کشورمان بیشترین نفوذ را در منطقه بدست آورد.
فرمانده نیروی انتظامی در بخش دیگری از سخنانش؛ اقتدار کشورمان را مرهون فداکاری مردم و در سایه رهبری ولایی ذکر کرد و گفت: از رهگذر اطاعت در برابر خدا و روحیه بسیجی ملت، ایران در منطقه به اقتدار رسیده و به تکیه گاه امنیت و ثبات برای کشورهای همسایه تبدیل شده است.
سردار احمدی مقدم پیوستگی دو عنصر ولایی و مردمی را موجب اقتدار، سربلندی در دفاع از کشور و ایجاد امنیت در نظام اسلامی دانست و اظهار داشت: آنچه امروز در پیرامون ما می گذرد برای درگیرکردن جمهوری اسلامی است ولی نظام آن را به فرصتی تبدیل کرده تا نه تنها امنیت کشور حفظ شود بلکه امنیت از ایران به کشورهای پیرامون نیز گسترش یابد.
فرمانده ناجا در مقایسه امنیت ایران با کشورهای منطقه خاطرنشان کرد: تمام جرائمی که طی یک سال در کشور ما رخ می دهد، حدود چهار تا پنج هزار جرم است که این مقدار در کشورهای پیرامون ما فقط در یک روز اتفاق می افتد.
وی افزود: تجارت جهانی مواد مخدر و اقدامات گروه های تروریستی بین المللی به تحریک دشمن در اطراف کشور ما انجام می شود که بخشی از جرائم نظیر تهدید مواد مخدر، مشروبات الکلی و فساد اخلاقی از طریق این گروه ها به ما تحمیل می شود.
فرمانده نیروی انتظامی اظهار داشت: با همه این تهدیدات، جمهوری اسلامی به مدد تفکر بسیجی ایستاده و دفاع می کند و اساس این تفکر که توسط بنیانگذار کبیر انقلاب ایجاد شد، موجب اقتدار و سربلندی ملت ایران است.
فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان نیز در این جلسه اظهار داشت: در ارزیابی انجام شده توسط ناجا، نیروی انتظامی گیلان در عملکرد کیفی رتبه سیزدهم را بدست آورده و ارتقاء یافته است.
سردار ابراهیم قائدرحمتی افزود: نیروی انتظامی گیلان در تعامل با اعضای شورای تامین استان و شهرستان ها ، امنیت مطلوبی در استان ایجاد کرده و این امنیت موجب شده که مسافران با خاطره ای خوب گیلان را ترک کنند.
وی خاطرنشان ساخت: نیروی انتظامی بر عهد و پیمان خود پایبند است و آماده جانفشانی برای حفظ امنیت نظام اسلامی می باشد.
جلسه جمع بندی نهایی از رشد و تعالی رفتار فردی و سازمانی نیروی انتظامی گیلان صبح چهارشنبه با حضور فرمانده ناجا، معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان، فرماندهان نظامی و انتظامی گیلان، مسوولان استانی و مسوولان قضایی در سالن اجتماعات نیروی انتظامی این استان برگزار شد.
در پایان این مراسم از جمعی از ایثارگران نیروی انتظامی گیلان قدردانی شد.ک/2
619 / 695/


05/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن