تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همانا نفرت انگیزترین مخلوق خدا بنده ای است که مردم از شرّ زبان او پرهیز می کنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819071702




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقتدار ايران پاي ميز مذاکره به برکت خون شهدا است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ آذر ۱۳۹۳ (۹:۵۸ق.ظ)
اقتدار ايران پاي ميز مذاکره به برکت خون شهدا است فرمانده نيروي زميني ارتش گفت: اقتدار ايران پاي ميز مذاکره به برکت خون شهدايي است که اقتدار ايران اسلامي را به جهانيان ثابت کردند.
به گزارش خبرگزاري موج، احمدرضا پوردستان در مراسم يادواره اميران، سرداران و شهيدان شهرستان سيمرغ با اشاره به قيام عاشورا و دو پيام حضرت زينب(س)، اظهار داشت: يکي از دو پيام حضرت زينب(س) مبني بر اينکه «خداوندا اين قرباني را از اهل بيت بپذير» يادآور آن است که آن حضرت با توجه به اينکه امام حسين(ع) با تمام ظرفيت براي خدمت به دين خدا وارد عمل شدند اما باز هم براي پذيرش قرباني از سوي خداوند استغاثه کردند و اين همان درسي است که به ما مي‌آموزد براي خدمت به دين خدا اين گونه وارد عمل شويم.
وي در ادامه با اشاره به پيام دوم حضرت زينب(س) زماني که با دست و پاي در زنجير به ابن‌زياد فرمودند: «چيزي جز زيبايي نديدم» به آن معنا است که حضرت زينب و اهل بيت فرجام راه را که جز شهادت و رسالت نبود به خوبي مي‎دانستند و منتظر فرش قرمز نبودند و به تکليف خود عمل کردند.
فرمانده نيروي زميني ارتش اين دو پيام را چراغ راه شهدا و نظام دانست و افزود: اين بزرگواران با شناخت وارد راه شدند و توانستند مقابل استکبار ايستادگي کنند.
فرمانده نيروي زميني ارتش خاطرنشان کرد: اگر امروز مسوولان سياسي ايران با قدرت حرف حق را در مجامع بين‌المللي بيان مي‌کنند و در طرف ديگر ميز مذاکره 6 کشور قدرتمند هسته‌اي مي‎نشينند به برکت خون شهدا است که اقتدار ايران اسلامي را به جهانيان ثابت کردند.
وي با برشمردن خدمات ارزنده شهيد کشوري با بيان اينکه شهيد کشوري در خانواده متدين و انقلابي رشد کرد، افزود: شهيد کشوري که بعد از استخدام در هوانيروز به جهت داشتن سابقه راسخ مذهبي به وظايف ديني خود در دوران ستمشاهي در راستاي حفظ انقلاب اسلامي ايران نيز عمل کرد.
پوردستان با تاکيد بر اينکه همه اقدامات اين شهيد براي جلب رضاي خدا بود و اخلاص و اميد را در پيشينه کاري خويش قرار مي‌داد، افزود: شهدا با تلاش مجاهدانه خود اقتدار و امنيت را براي ايران اسلامي به ارمغان آوردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن