تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس روزه دارى را افطار دهد، براى او هم مثل اجر روزه دار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820961996




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهردار: پس از وقفه 12 ساله کار پیاده روسازی در نیکشهر آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: شهردار: پس از وقفه 12 ساله کار پیاده روسازی در نیکشهر آغاز شد زاهدان - ایرنا - شهردار نیکشهر گفت: با پیگیریهای مستمر و اختصاص 9 میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار کار پیاده روسازی، جدول گذاری و موزائیک معابر شهر نیکشهر پس از وقفه ای 12 ساله آغاز شد.


به گزارش ایرنا، عبدالله میربلوچزهی پیش از خطبه های نماز جمعه در جمع نمازگران مسجدجامع ذی النورین نیکشهر با تشریح عملکرد یک ساله شورای اسلامی شهر و شهرداری نیکشهر اظهار داشت: در طول چندین سال کار پیاده روسازی در شهر نیکشهر به دلایل گوناگون کاملا متوقف بوده و هیچ کاری در این زمینه انجام نشده است.
وی بیان کرد: کار آسفالت، زیرسازی و جدول گذاری تعدادی از خیابانهای شهر، احداث پارک و غیره آغاز شده است و با اختصاص اعتبارات لازم از این پس کارهای عمران شهری انجام خواهد شد تا رضایت مندی شهروندان را فراهم کند.
وی گفت: شهروندان همکاری لازم را با شهرداری داشته باشند تا بتوانیم کارهای خوبی برای عمران و آبادانی شهر انجام دهیم.
شهردار نیکشهر از رهاسازی احشام در سطح شهر انتقاد کرد و افزود: از شهروندان انتظار می رود در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند تا چهره شهر برای کسانی که تازه وارد این شهر می شوند مانند روستا قلمداد نشود.
میربلوچزهی با بیان اینکه در طول یکسال گذشته مطالبات 85 نفر از کارگران شهرداری نیکشهر به موقع پرداخت شده است، افزود: متاسفانه از سالهای گذشته مطالبات کارگران در وقت مقرر پرداخت نشده است و این شهرداری بابت هفت ماه معوقه حقوق، عیدی، پاداش و اضافه کار کارگران بیش از هفت میلیارد ریال بدهکار است.
وی ادامه داد: علاوه بر بدهی به کارگران بیش از سه میلیارد ریال شهرداری برای خرید وسایل مورد نیاز به مغازه های سطح شهر بدهکار است.
وی با بیان اینکه داشتن ماشین آلات نو می تواند کارها و امور را پیش ببرد، افزود: ماشین آلات شهرداری فرسوده و از کار افتاده هستند و کارایی لازم و مفید را برای انجام کارهای عمرانی از جمله بازگشایی معابر ندارند ولی در عین حال هر از چندگاهی کارهای خوبی انجام شده است.
وی گفت: تعدادی از ماشین آلات در دست تعمیر هستند.
وی نصب تابلوی نامگذاری کوچه ها و خیابانها، پرداخت حق بیمه کارگران به تامین اجتماعی و بازگشایی و آسفالت تعدادی از معابر را از کارهای مهم شهرداری نیکشهر بیان کرد.
وی از همراهی فرماندار نیکشهر، ائمه جمعه تشیع و تسنن، تعامل اعضای شورای اسلامی شهر و شهروندان قدردانی و اظهار امیدواری کرد در ماههای آتی چهره شهر با انجام کارهای عمرانی تغییر اساسی پیدا کند.
شهر نیکشهر مرکز شهرستان نیکشهر 18 هزار نفر جمعیت دارد و شهرداری آن درجه پنج و شورای آن پنج نفره است.
7306 / 653


14/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن