تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به زيادى نماز و روزه و حج و احسان و مناجات شبانه مردم نگاه نكنيد، بلكه به راستگويى و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804089228




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سفر مديران 90 هيأت مذهبي ايثارگري استان اصفهان به قم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ آذر ۱۳۹۳ (۹:۵۲ق.ظ)
سفر مديران 90 هيأت مذهبي ايثارگري استان اصفهان به قم مديران 90 هيأت مذهبي ايثارگري استان اصفهان با همراهي مديرکل فرهنگي هنري بنياد شهيد و امور ايثارگران به شهر مقدس قم سفر و با تعدادي از علما ديدار کردند.
به گزارش خبرگزاري موج، همزمان با سالگرد عمليات محرم تعداد 90 نفر از مسؤولان هيأت هاي مذهبي استان اصفهان که افتخار جانبازي، آزادگي و منتسبين به خانواده هاي معظم شاهد را داشته به همراه جمعي از مسوولان بنياد از جمله مديرکل اداره فرهنگي هنري حسينعلي بيات، نافيان مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان، سيدعلي قريشي معاون فرهنگي بنياد شهيد و امور ايثارگران استان طي دو روز در شهر کريمه اهل بيت، حضرت فاطمه معصومه(س) گرد هم آمدند.
کاروان با حضور در گلستان شهدا و اقامه نماز جماعت ظهر و زيارت قبور مطهر شهدا در مجتمع شاهد استان قم استقرار يافتند و به حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) مشرف و ضمن اقامه نماز جماعت زيارت نامه دسته جمعي قرائت شد.
کارگاه هم انديشي 12 نفر از مديران به نمايندگي از ساير هيات هاي شرکت کننده مطالب و نقطه نظرات خودشان را طرح کردند.
مديرکل اداره فرهنگي و هنري ضمن تشکر از پيشگامي اصفهان در فعاليت هاي فرهنگي پيرامون سياست ها، اهداف و خط مشي هيأت هاي مذهبي و فرهنگي و ادامه فعاليت ها مباحثي را مطرح و خاطر نشان کرد: در هيأت ها رسم بر اين بود که بزرگ ترها به همراه فرزندان در فعاليت ها شرکت مي کردند و آنچه باعث شده است که ما مسلمان باشيم و مسلمان بمانيم، همين فعاليت هيأت هاي مذهبي است.
وي در ادامه گفت: دشمنان نظام با جنگ نرم به ميدان آمده اند و بهترين شيوه مبارزه توسط هيات هاي مذهبي، خودجوش بودن فعاليت هاي آنهاست. اين تجربه خوبي است که معاون فرهنگي بنياد اصفهان انجام داده اند و ان شاء ا... همايش کشوري را در سه ماهه چهارم امسال برگزار خواهيم کرد.
طي نشست صميمي در بيت حضرت آيت الله العظمي علوي گرگاني مدظله العالي، سيد علي قريشي، معاون فرهنگي بنياد شهيد و امور ايثارگران اصفهان به معرفي استان اصفهان در دوران دفاع مقدس پرداخت و با اشاره به جمله تاريخي و ماندگار حضرت امام خميني(ره) که فرمودند: شما در کجاي دنيا مي توانيد جايي مثل اصفهان پيدا کنيد. همين چند روز پيش فقط در شهر اصفهان حدود 370 نفر را تشييع کردند، اهداف سفر اين کاروان به قم را توضيح دادند.
حضرت آيت الله العظمي علوي گرگاني مدظله العالي خطاب به جمع رؤساي هيأت هاي مذهبي با بيان اينکه امام حسين(ع) غريب بود به جمله اي از حضرت امام خميني(ره) در تشييع شهدا که فرمودند: اي کاش حضرت سيدالشهدا(ع) زمان ما بود که اين اصفهاني ها به کمکشان مي آمدند ابراز اميدواري کرد: در جوار امام حسين(ع) قرار بگيريد شما عشق امام حسين(ع) داريد، خوشحال باشيد يادگاري در پيشگاه خداوند داريد، ان شاء ا...، محبت ها و خدمات شما را روزي امام حسين(ع) جواب مي دهند. سلام اين جانب را به خانواده هاي شهدا، جانبازان و آزادگان و خادمين بنياد شهيد برسانيد.
آيت الله عابدي خطاب به روساي هيأت هاي مذهبي استان اصفهان گفت: يکي از راه هايي که انسان عاقبت به خير مي شود نداشتن تکبر است ما بايد افتخارمان اين باشد که دست مردم را ببوسيم يعني هميشه خود را از ديگران کمتر بدانيم.
وي با اشاره به اينکه فعاليت هيأت ها بسيار تاثيرگذار است، افزود: مرحوم حضرت آيت الله العظمي حايري(ره) استاد حضرت امام خميني(ره) و خيلي از آيات عظام و مراجع تقليد، خودشان از مؤسسين هيأت بودند. مدح و مرثيه اهل البيت(ع) بسيار ثواب دارد. بحمدالله اصفهان هيأت هاي زيادي فعاليت دارند و فرهنگ خوبي حاکم است. اين فعاليت ها برکت دارد بايد کاري کنيم که روز به روز فعاليت ها ارتقا پيدا کند.
آيت الله عابدي ادامه داد: بعضي از هيأت ها متاسفانه مروج تفکر غلط هستند که بايد مواظب اين آسيب ها باشيم، اصل فعاليت ها در هيأت ها خدمت به اهل البيت(ع) است، هرکس درحد و قدر خودش همراه با رعايت آداب اسلامي، ان شاء ا... حافظ ارزش ها باشيم.
طي نشست صميمي در بيت معظم حجت الاسلام ياري پور رئيس اداره فرهنگي و هنري بنياد شهيد و امور ايثارگران توضيحاتي پيرامون اهداف کاروان و سفر به قم ارائه کرد.
حضرت آيت الله العظمي موسوي اردبيلي (مدظله العالي) از حضور مديران هيأت هاي مذهبي شاهد و ايثارگر قدرداني و از پيش قدم بودن مردم اصفهان در تمامي مراحل قبل از انقلاب، دوران انقلاب و دفاع مقدس تجليل و استان اصفهان را يکي از استان هاي مطرح و نمونه در انقلاب توصيف کرد.
از ديگر برنامه هاي اين سفر روحاني مي توان به حضور رؤساي هيأت هاي مذهبي در مسجد مقدس جمکران و اقامه نماز تحيت مسجد و نماز امام زمان(عج)، برنامه هاي حرم شناسي، عزاداري سرور و سالار شهيدان اشاره کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن