تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820964856




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شیروان افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شیروان افتتاح شد شیروان- ایرنا- نخستین صندوق شهرستانی حمایت از توسعه بخش کشاورزی خراسان شمالی عصر روز پنجشنبه با حضور شماری از مسئولان استانی و شهرستانی در شهرستان شیروان افتتاح شد.


به گزارش ایرنا مدیر کل جهاد کشاورزی خراسان شمالی در آیین افتتاح این صندوق گفت: در کشور چهار استان تهران، سمنان، خراسان جنوبی و خراسان شمالی دارای صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستانی اند.
"عبدالله یوسفی" اظهار کرد: بحث آب مهم ترین اولویت بخش کشاورزی است که باید به آن اهمیت بیشتر داده شود و اعتبارات ببیشتری را به این سمت سوق دهیم که امسال 300 میلیارد ریال برای آبیاری تحت فشار به این استان اختصاص یافته است.
وی با اشاره به بارندگی های خوب اخیر این استان گفت: این امر نباید موجب غفلت از مسئله آب شود.
یوسفی با اشاره به نامگذاری 14 آذر در تقویم به نام روز جهانی خاک افزود: با توجه به اینکه در خاک کشاورزی به دلایل مختلفی محدودیت و مشکلات داریم که از حیث مواد عالی زیر صفر است باید به دنبال حاصلخیزی خاک باشیم.
مدیر جهاد کشاورزی شیروان نیز در این آیین گفت: صندوق توسعه حمایت از بخش کشاورزی این شهرستان با مجموع کل 17 میلیارد و 170 میلیون ریال سرمایه راه اندازی شده که از این میزان هشت میلیارد و 750 میلیون ریال سهم سرمایه گذاری شده و هشت میلیارد و 410میلیون ریال از محل مصوبات رهبری تخصیص یافته است.
"سعید خوشقامت" اظهار کرد: در این صندوق 51 در صد سهم تولید کنندگان و 49 درصد سهم دولت است که 913 نفر عضو صندوق این شهرستان اند.
شهرستان 157 هزار نفری شیروان دومین شهر پر جمعیت خراسان شمالی است که 105 هزار هکتار عرصه کشاورزی و باغی و 12 هزار بهره بردار کشاورزی دارد.ک/2
7186/330


13/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن