تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بلند مرتبه ترين مردم نزد خداوند در روز قيامت كسى است كه در روى زمين بيشتر در نصیحت و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820389974




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بسیج در خدمت کسانی است که در خدمت رهبری باشند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه: بسیج در خدمت کسانی است که در خدمت رهبری باشند مشهد - ایرنا - جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه بسیجی تنها هدفش عمل به تکلیف الهی است و فرماندهی جز ولایت فقیه ندارد، گفت: بسیج در خدمت کسانی است که در خدمت رهبری باشند.


سردار سرتیپ پاسدار "اسماعیل قاآنی" روز پنجشنبه در همایش تجلیل از پیشکسوتان بسیج ادارات خراسان رضوی افزود: هیچ کس برای بسیجی تعیین تکلیف نمی کند و بسیجیان در طول تاریخ انقلاب همواره پشتیبان و سرباز ولایت فقیه بوده اند.
وی گفت: بسیج نماد خدمت رسانی در عرصه های مختلف است و در شرایط سخت از انقلاب و آرمان هایش دفاع می کند.
سردار قاآنی با بیان اینکه ایران اسلامی باید دست کم 20 میلیون بسیجی داشته باشد، افزود: بسیجیان باید در ادارات حفظ شوند، زیرا آنان منشأ خیر و اثربخشی مثبت بوده و حضورشان در صحنه های مختلف ضروری است.
جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: اگر بسیج نبود توان مقابله با جنگ نرم و جنگ سخت دشمنان را نداشتیم و عظمت کنونی ایران اسلامی در عرصه های مختلف از برکات بسیج است.
وی با بیان اینکه نهم دی ماه سال 88 یکی از زمان هایی بود که بسیج فکر دشمنان این مملکت را خواند افزود: بسیج در خدمت کسانی است که در خدمت رهبری باشند.
جانشین فرمانده نیروی قدس تأکید کرد: بسیج با کسانی ارتباط برقرار می کند که حامی این نظام و مملکت و ولایت مطلقه فقیه باشند.
سردار قاآنی با اشاره به مواضع و مکر و حیله های آمریکایی ها گفت: آمریکائیان در جلسه ای رسمی یک حرف می زنند و در جلسات خصوصی خود سخنان و اهداف دیگری را دنبال می کنند.
به گفته ی وی، آنان هنگام خروج از عراق به ایرانیان التماس می کردند و به منطقه ما نیز آمدند اما با آنها برخورد شد و هیچ غلطی نمی توانند، انجام دهند.
سردار قاآنی خاطر نشان کرد: آمریکایی ها حتی به مردم خودشان هم رحم نمی کنند و در عراق و افغانستان هم علیه ایران هزینه کردند.
وی با بیان اینکه برقراری عدالت جهانی توسط آمریکا ادعا و دروغی بیش نیست افزود: آمریکا برای مقابله با داعش از 60 کشور درخواست کمک کرده و هرچند که مدعی است می خواهد به عراق و سوریه کمک کند، اما باز هم دروغ می گوید.
رییس سازمان بسیج ادارات خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: اکنون بیش از 42 هزار نفر عضو بسیج کارمندان خراسان رضوی هستند.
"مجید زرنگ " افزود: بسیج ادارات سه حوزه تخصصی شامل عرصه های علمی، فرهنگی و دینی را دنبال می کند.
وی خاطر نشان کرد: بسیج ادارات رویکرد اصلی خود را ترویج فرهنگ جهادی قرار داده و در عرصه های علمی فعالیت های بسیار انجام داده است.
رییس سازمان بسیج ادارات خراسان رضوی با بیان اینکه اکنون 17 حوزه مقاومت بسیج در ادارات خراسان رضوی دایر است، افزود: سه حوزه آنها زیر مجموعه سپاه امام رضا (ع) است.
رییس دانشگاه فردوسی مشهد نیز در این مراسم گفت: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، بسیج، فرهنگی است که در تمام ارکان جامعه جاری و ساری است.
" حمید کافی " افزود: دانشگاه فردوسی مشهد به لطف پروردگار و حضرت امام رضا (ع) هم اکنون یکی از موفق ترین دانشگاه ها است که علت آن حضور دانشجویان و استادان بسیجی در این دانشگاه است.
به گفته ی وی، بسیاری از دانشجویان ممتاز دانشگاه فردوسی مشهد، افتخارشان این است که بسیجی هستند.
7487 /538/664


13/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن