تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):علم ما به شما احاطه دارد و چیزی از اخبار شما بر ما پوشیده نیست
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821009833




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دعوت شاه عربستان از هاشمي رفسنجاني


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: دعوت شاه عربستان از هاشمي رفسنجاني
اسامه احمد السنوسي سفير عربستان سعودي در جمهوري اسلامي ايران امروز در ديدار با آيت الله هاشمي رفسنجاني رئيس مجلس خبرگان رهبري دعوت رسمي همراه با پيام ملك عبدالله خادم الحرمين را براي حضور وي در كنفرانس بين المللي گفتگوي اسلامي تقديم كرد.

به گزارش مهر، سفيرعربستان تاكيد و توجه ويژه ملك عبدالله پادشاه عربستان سعودي را براي حضور آيت الله هاشمي رفسنجاني در اين كنفرانس بين المللي خاطر نشان كرد و گفت: ملك عبدالله به دليل جايگاه والايي كه در دنياي اسلام براي حضرت عالي قائل هستند و معتقدند بايد از انديشه و دانش شما بهره كافي برد شخصا به من ماموريت دادند تا از جناب عالي براي حضور در اين اجلاس دعوت به عمل آورم .

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام در اين ديدار با قدرداني از اين دعوت ويژه و تشكر ازملك عبدالله ، اهميت انجام كنفرانس گفتگوي اسلامي درمكه را به ويژه در شرايط كنوني جهان اسلام يادآور شد وگفت : انتظار مي رود انجام اين كنفرانس با حضور شخصيت هاي علمي و ديني جهان منشاء ثمرات و نتايج مطلوبي براي ايجاد وفاق و همدلي در جهان اسلام و رفع تنش و تفرقه كشورها و بويژه كشورهاي اسلامي باشد .رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام تفرقه در دنياي اسلامي را در جهت منافع دشمنان ارزيابي كرد.

آيت الله هاشمي رفسنجاني افزود: اختلافات در دنياي اسلام چه در سطح سياسيون و چه در سطح علماي مذهبي مايه رنج است و وضعيت نامطلوبي را ايجاد كرده است.

وي آثار كشتار، تخريب ها و درگيري ها دربرخي كشورهاي اسلامي به ويژه عراق ولبنان را در عميق كردن فاصله ها در جهان اسلام با اهميت عنوان كرد و افزود: برگزاري كنفرانس گفتگوي اسلامي مي تواند فضاي مطلوبتري براي همكاري ميان كشور هاي اسلامي ايجاد نمايد.

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام افزود: از تقدسي كه در سرزمين وحي وجود دارد مي توان براي حل مشكلات در جهان اسلام و كل جهان سود برد و جمهوري اسلامي ايران نيز مي تواند در كنار كشور عربستان در حل اختلافات دنياي اسلام موثر باشد و در اين راه تلاش خواهد كرد.

احمد السنوسي نيز در اين ديدار هدف از برگزاري كنفرانس بين المللي گفتگوي اسلامي در عربستان سعودي را بررسي راه هاي افزايش همكاري ميان جهان اسلام و ارتباط انها با ديگر كشورها ذكر كرد و گفت: اميدواريم با برگزاري اين اجلاس بتوانيم به وحدت جهان اسلام كمك كنيم.
 چهارشنبه 25 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 225]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن