تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804640507




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یادگاران شهدای از پدران خود می گویند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: یادگاران شهدای ایرنا از پدران خود می گویند شهرری- ایرنا- پدر آرام بود و این آرامش همیشگی و سادگی اش در تمامی کارها هیچ وقت از یادم نمی رود و حالا می فهمم که شهدا افراد خاصی هستند و شهادت چیزی نیست که نصیب هرکسی بشود.


به گزارش ایرنا، آفتاب پانزدهم آذرماه تهران به نیمه رسیده بود که جان و روح مردمان شهر با ناقوس مرگ و نعره خونبار پرنده آهنین که عزم پرواز برای رساندن کبوتران وادی رسانه به مقصد داشت، لرزید.
هواپیمای سی -130 نیروی هوایی حامل 39 نفر خبرنگار، عکاس و فیلمبردار به همراه 45 نظامی برای حضور در مانور بزرگ آبی خاکی "عاشقان ولایت " عزم پرواز به چابهار داشت که به تقدیرعشق وصال مجال ادامه راه نیافت، عکاس و خبرنگار ایرنا نیز در این جمع آسمانی پرواز کردند تا از قافله عاشقان جا نمانند.
فرزند شهید "سید مهدی میرافضلی" عکاس دوست داشتنی و خنده رو ایرنا می گوید: همیشه وقتی به یاد نگاه خنده آور پدرم می افتم احساس پوچی میکنم، پدرم تا آخرین لحظه که می خواست عازم این ماموریت شود خنده از لبانش نمی افتاد و در زمان خدا حافظی و جدایی نیز با لبخند از پیش ما رفت.
زینب که اینک 19 ساله شده است، گفت: پدرم خیلی به نماز اول وقت اصرار داشت و زمانی که او در خانه بود همه اهل خانه حتی برادرم که آن زمان کوچک بود به نماز می ایستادیم.
وی با دلی سوزناک و دخترانه ای خود، افزود: پدرم به خانواده زیاد اهمیت می داد و وقتی از ائمه اطهار و بخصوص جد بزرگوارش امام حسین (ع) و حضرت زینب کبری (س) سخنی به میان می آمد، اشک هایش سرازیر می شد و او ما را خیلی به رعایت حجاب و عفاف توصیه می کرد.
فرزند شهید "سپهدار ساجدی" خبرنگاراجتماعی ایرنا نیز اظهارداشت: به معنای واقعی کلمه احساس یتیمی و تنهایی می کنم، و به همین دلیل انتظارم ازمسوولان خبرگزاری و همکاران پدرم بسیار زیاد به اندازه یک احوالپرسی و دیدار صمیمی شده است.
"آسیه ساجدی" از دلتنگی هایش می گوید: بعضی وقت ها دلم خیلی می گیرد، در مدرسه هم احساس غریبی می کنم چرا که نگاهشان بما بد است به ما می گویند شما از سهمیه ای هستید، نمی دانم مدرسه و سهمیه یعنی چی آیا واقعا حضور در این مدرسه و جامعه به قیمت یتمی و نداشتن پدر؟.
آسیه افزود: داغ بی پدری مرا اذیت می کند ولی حرفهای مردم بیشتر آزارم می دهد، کاش پدرم زنده بود و اشک های شبانه و بغض فروخورده من و مادرم را می دید.
وی خاطر نشان کرد: در روز 14 آذر 84 تازه به سن تکلیف رسیده بودم، پدرم به من یک چادر نماز هدیه داد و گفت چادر را به سرت بینداز و وقتی مرا با چادر دید گفت چقدر زیبا شدی و باید به من قول بدهی برای همیشه این زیبایی را حفظ کنی که با این کار من را خوشحال می کنی.
آسیه گفت: شهدا هیچ وقت از یاد نمی روند و ما برای ادامه راه آنان باید ضمن حفظ ارزش های انقلاب و اسلام از ولایت فقیه اطاعت کنیم و گوش به فرمان ولی امر خود که وصیت شهدا بود عمل کنیم.
آیین بزرگداشت نهمین سالگرد شهادت اصحاب رسانه و ارتش جمهوری اسلامی ایران در حادثه سقوط هواپیمای c-130 لحظاتی پیش/ پنجشنبه/ با حضور خانواده معظم شهدا، فرماندهان ارتش و اقشار مختلف مردم در قطعه 50 مقبره شهدای بهشت زهرا(س) آغاز شد.
687/1724


13/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن