تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819510086




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خاصیت این خوراکی های مغذی


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی:
خاصیت این خوراکی های مغذی اگر اهل ورزش هستید توصیه می‌کنیم به جای مکمل‌های غذایی از ترکیب میوه‌های خشک و دانه‌های روغنی استفاده کنید .


خاصیت این خوراکی های مغذی
اگر اهل ورزش هستید توصیه می‌کنیم به جای مکمل‌های غذایی از ترکیب میوه‌های خشک و دانه‌های روغنی استفاده کنید موادغذایی مانند:گردو، حلواارده،شکلات،توت خشک، کشمش و انجیر،شیرینی‌های بادامی و گردویی و.. از این دسته هستند.
در صورتیکه فرد به میزان کالری بیشتری نیاز داشته باشد از مواد پرکالری مانند گردو و حلوا ارده همچنین شکلات تا اندازه‌ معینی استفاده کند. مسعود کیمیاگر، متخصص تغذیه ، گفت: افراد همواره به انرژی نیاز دارند. سرمای محیط بر بدن فرد غلبه نمی کند انرژی مورد نیاز بدن را چه در زمستان و چه در فصل پاییز به وسیله پوشش مناسب می توان نگه داشت.
وی افزود: در صورتیکه فرد به میزان کالری بیشتری نیاز داشته باشد می تواند از مواد پرکالری مانند گردو، حلواارده همچنین شکلات تا اندازه معینی استفاده کند. همچنین پسته و بادام نیز برای دریافت کالری بیشتر به افراد توصیه می شود.
این متخصص تغذیه ادامه داد: مغزهایی مانند پسته و بادام به طور معمولی در آجیل‌های شیرین به همراه توت خشک، کشمش و انجیر برای دریافت انرژی بیشتر مصرف می شود.
کیمیا گر با اشاره به نوشابه‌های انرژی زا عنوان کرد: برخی نوشابه‌های انرژی زا را به عنوان نوشیدنی پرکالری عرضه می‌کنند این نوشیدنی به دلیل آنکه مقداری ویتامین در آن وجود دارد همچنین در وهله اول باعث نشاط فرد می‌شود را به عنوان نوشیدنی‌های پرکالری معرفی می نمایند.
وی تصریح کرد: بیشتر تنقلات سنتی و غذاهای توأم با قند و روغن برای دریافت کالری بیشتر توصیه می شود. در صورتیکه افراد به استفاده از شیرینی برای دریافت کالری بیشتر تمایل دارند شیرینی‌های بادامی و گردویی یا در نهایت میوه‌ای مانند تارت را مصرف کنند.
دکترسلاماخبار مرتبط :چاق نشوم و رو فرم بمانم چند کالری باید تو روز بخورم؟ مصرف چه مقدار کالری روزانه تا چاق نشویم؟فقط و فقط صد کالری دریافت کنید!

پنجشنبه 13 آذر 1393 





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن