تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820795632




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قطعی آب تعدادی از روستاهای نور شکستگی شبکه انتقال اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: قطعی آب تعدادی از روستاهای نور شکستگی شبکه انتقال اعلام شد نوشهر- ایرنا - رییس شرکت آب و فاضلاب روستایی نورعلت قطعی آب آشامیدنی تعدادی از روستاهای بخش رویان از توابع این شهرستان از روز گذشته تاکنون را شکستگی شبکه انتقال اعلام کرد.


"رجب جعفرزاده " روز چهارشنبه به خبرنگارایرنا گفت : این شبکه انتقال درحین فعالیت کارگران شهرداری رویان برای جابه جایی تیرک های برق در منطقه رانشی شکسته شد که منجر به قطع آب آشامیدنی تعداد هشت روستای این منطقه شده است.
وی تاشکوه سفلی، تاشکوه علیا، تاشکوه وسطی،کاسگر محله، خرم آباد، حسین آباد، تسکا و کرد محله را جزو روستاهایی دانست که هم اکنون آب آشامیدنی اهالی آن قطع شده است.
وی افزود : باوجود آنکه با انتقال آب آشامیدنی به میزان 16 متر برثانیه در چاه موقتی که درمواقع لزوم و قطعی آب در این منطقه تعبیه شده تاحدودی آب آهالی این روستاها تامین شده اما همچنان شماری از روستاییان با کمبود آب مواجه هستند.
وی جمعیت این روستاها را دستکم چهار هزار نفر اعلام کرد و گفت که هم اکنون نیروهای اتفاقات شبکه این نهاد برای رفع و ترمیم شبکه مشغول فعالیت بوده و پیش بینی می شود در نخستین ساعات روز پنجشنبه اهالی این روستاها از آب آشامیدنی بهره مند شوند.
شرکت آب و فاضلاب روستایی نور به دستکم 27 هزار مشترک خدمات ارائه می دهد. ک/3
624/608


12/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن