تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بركت در مال كسى است كه زكات بپردازد، به مؤمنان مدد و يارى رساند و به خويشاوندان كمك نما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819210114




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عزم و اراده مدیران ضرورت امروز دستگاه قضایی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: آیت الله لاریجانی: عزم و اراده مدیران ضرورت امروز دستگاه قضایی است خبرگزاری پانا: آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه عزم و اراده مدیران دستگاه قضایی را ضرورتی برای پیشبرد اهداف این قوه اعلام كرد و گفت: در مدیران فعلی دستگاه قضایی عزم و اراده مناسبی به منظور پیشبرد امور وجود دارد.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۲ آذر ساعت 15:28



به گزارش خبرگزاری پانا، رئیس قوه قضاییه در جلسه شورای رؤسای كل دادگستری ها و دادستان های مراکز استان های سراسر كشور بازنگری در قوانین، تحول ساختاری و تحول در عزم و اراده و نوع نگرش به انجام وظیفه و خدمت رسانی به افراد را سطوحی از تحول توصیف كرد و گفت: بازنگری در قوانین، اهداف و غایات دستگاه قضایی باید همواره مدنظر قرار گیرد.
رئیس قوه قضاییه توجه به فشار رسانه‌ای و ایستادگی در مقابل آن را ضرورتی برای مدیران قضایی دانست و تأكید كرد: در كنار این موضوع یكی از مهمترین ضرورت‌های كاری در قوه قضاییه توجه به اعتماد مردمی و توجه به بازخورد اقوال و رفتار مدیران و قضات در جامعه و افكار عمومی است.
آیت الله آملی لاریجانی با تأكید بر حفظ استقلال قوه قضاییه و لزوم تكریم قضات گفت: باید تمام مسئولان قضایی نسبت به استقلال دستگاه قضایی حساسیت به خرج دهند.
رئیس قوه قضاییه چارچوب استقلال قوه قضاییه را در بطن نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: نمی‌توان معتقد به نظام اسلامی مبتنی بر ولایت فقیه بود و آنگاه در مقام عمل جور دیگری رفتار كرد و یا اینكه به عنوان قوه قضاییه در نظامی اسلامی كه حامی فقرا و معتقد به فقرزدایی است فرقی میان فقیر و غنی در مراجعه به محاكم قائل شد.
آیت الله آملی لاریجانی ملموس‌ترین سطح تحول را تحول در اجرا و مدیریت برشمرد و تصریح كرد: بحث عزم و اراده مدیران در خدمت رسانی و ایجاد تحول در ساختار موضوع مهمی است كه همواره باید مدنظر قرار گیرد و در صورت وجود این عزم و اراده حتی می‌توان با قوانین و ساختار موجود هم به خوبی مدیریت كرد و در این زمینه خلأ قانونی و ساختاری نداریم.
رئیس دستگاه قضا افزود: یكی از افتخارات ما در حال حاضر تیم مدیریتی قوه قضاییه است و قوه‌قضاییه در حال حاضر عزم جدی برای مقابله با جرایم خشن و مفاسد و ایجاد تحول دارد.
رئیس دستگاه قضا اصلاح نفس و توجه به خود را یكی از اركان تحول دانست و با تأكید بر ضرورت توجه همیشگی به این موضوع نوع نگاه انسان به خود و دیگران و جایگاه كرامت انسانی را در برخورد با دیگران و در انجام امور و وظایف مؤثر دانست و خواستار توجه مدیران، قضات و كاركنان دستگاه قضایی به تهذیب نفس و خودسازی در مسیر رسیدن به كمال انسانی شد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن