تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):تلاوت کننده سوره حدید و واقعه و الرحمن در آسمانها و زمین اهل بهشت خوانده می شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804245438




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمام کنایه‌های رئیس دستگاه دیپلماسی در سخنرانی دانشگاه علامه/ از وطن امروز و دلوپسان هسته ای تا جلیلی و احمدی نژاد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: تمام کنایه‌های رئیس دستگاه دیپلماسی در سخنرانی دانشگاه علامه/ از وطن امروز و دلوپسان هسته ای تا جلیلی و احمدی نژاد
وزیر خارجه کشورمان در نخستین سخنرانی پس از تمدید مذاکرات هسته ای، تاکید کرد که شرایط کشور به گذشته بازنخواهد گذشت.
خدیجه غبیشاوی، «محمد جواد ظریف» با حضور در میان دانشجویان حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی تهران، نخستین سخنرانی خود پس از پایان مذاکرات هسته ای وین را ایراد کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان درهمایش موسوم به دیپلماسی هسته‌ای از تغییر رفتار و چرخش جهان و منطقه نسبت به مردم و برنامه هسته ای ایران نسبت به گذشته گفت و تاکید کرد: پروژه ایران هراسی شکست خورده است و امروز بر اثر یک سال و نیم مذاکرات گذشته و حمایت و مقاومت مردم ایران به دست آمده است.

محمد جواد ظریف که از پس از توافق ژنو ده دوره مذاکرات هسته ای با گروه کشورهای 1+5 را برای دستیابی به توافق جامع و نهایی، برگزار کرده است، در این سخنان، تاکید کرد:  آینده به سمت بهتر شدن است و هیچ گاه به شرایط گذشته باز نخواهد گذشت؛ ساختمان تحریم‌ها به هم ریخته و این شرایط قابل بازگشت مجدد نیست.

رئیس تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان با گروه 1+5 به مخالفان و منتقدان داخلی مذاکرات هم اشاره ای کرد و گفت:  اگر قرار باشد بیانیه بخوانید و بیانیه طرف مقابل را قبول کنید مذاکره یک روزه به نتیجه می‌رسد یا نمی‌رسد.


ظریف که تاکنون توانسته به موفقیت بزرگی در پرونده مذاکرات هسته ای دست پیدا کند در این سخنرانی رویکرد انتقادی خود به ادوار گذشته مذاکرات هسته ای و شرایط کشور را همچنان حفظ کرد و تاکید کرد که احترام ایران افزایش یافته است. امروز با هر ایرانی در سراسر دنیا صحبت کنید می‌گویند از ایرانی بودن خود احساس غرور می‌کنیم. کاری به خط و ربط سیاسی ندارد.

در جدول زیر می توانید به بخشی از کنایه های ظریف در سخنرانی روز گذشته را بخوانید:



کنایه وزیر امور خارجه فرد و یا دستگاه مخاطلب اگر قرار باشد بیانیه بخوانید و بیانیه طرف مقابل را قبول کنید مذاکره یک روزه به نتیجه می‌رسد یا نمی‌رسد. روزنامه وطن امروز آینده به سمت بهتر شدن است و هیچ گاه به شرایط گذشته باز نخواهد گذشت. دوران ریاست سعید جلیلی و علی لاریجانی بر پرونده مذاکرات هسته ای ایران تحولات یک سال گذشته در کشورهای مختلف منطقه و دیدید سیاست‌های جهانی دنباله رو سیاست‌های ضد ایرانی که برخی تلاش می‌کردند آن سیاست‌ها را جهت دهی کنند، نشد. غرب، اسرائیل، کشورهای عربی منطقه هیچ کس دیگر نمی‌‌تواند بر طبل جنگ علیه این ملت بکوبد. تمام فضاسازی‌های خصمانه علیه این ملت فروریخته و دنیا فهمیده براساس درک متقابل و منافع مشترک به تفاهم رسید. رای رسیدن به تفاهم کسی نمی‌تواند دیگر بهانه‌تراشی کند. همه به این نتیجه رسیدند راه برخورد با ملت ایران منطق و تعامل است. ما دنبال سلاح نیستیم. برای توهین به ملت ایران کسی مبنای منطقی ندارد و نمی‌تواند ادعا کند و تصور چنین ادعایی در جامعه بین‌المللی نیست. به سال های ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد یقین دارم که منتقدان ما در لحظات حساس مذاکرات در شب‌های قدر ماه رمضان و شب‌های ماه محرم همه به ما دعا کردند و این بزرگترین دستاورد تیم مذاکراتی ماست. جبهه پایداری، دلواپسان، برخی از نمایندگان مجلس، برخی از رسانه ها شناسایی حقوق مردم ایران تنها راه رسیدن به توافق است. در مذاکرات توانستیم تا حد زیادی تصور طرف‌های مذاکره از الگوی رفتاری ایران را تغییر دهیم. دوران راست جمهوری محمود احمدی نژاد




۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن