تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):به راستى كه اين زبان كليد همه خوبى‏ها و بدى‏هاست پس شايسته است كه مؤمن زبان خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820272265




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پاسگاه مرزی شهید مجد سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: با حضور فرمانده ناجا پاسگاه مرزی شهید مجد سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید چابهار- ایرنا- پاسگاه مرزی شهید مجد مرزبانی سیستان و بلوچستان با حضور فرمانده ناجا، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی صبح امروزه به بهره برداری رسید.


به گزارش ایرنا، پاسگاه مرزی شهید مجد در محدوده مرز جکیگور در جنوب سیستان و بلوچستان واقع شده است.
همچنین شب گذشته ساختمان جدید ستاد دریایی مرزبانی چابهار با حضور مسوولان کشوری و استانی به بهره برداری رسید.
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در این مراسم گفت: این محل در مدت 18 ماه با 9 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار و هزار و 400 متر مربع زیربنا ساخته شده است.
سردار "اسماعیل احمدی مقدم " با حساس دانستن مرزهای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: اقدامات خوب و رو به جلویی در راستای بهبود وضعیت امنیت و ارایه خدمات مناسب به مردم و شهروندان بویژه در مبادی مرزی انجام شده است.
120 کیلومتر جاده مرزی، 44 برجک نگهبانی و دیده بانی و ایجاد پنج گروهان مرزی از جمله پروژه های عمرانی مرزبانی سیستان و بلوچستان است که امروز رسما با حضور مسوولان کشوری و استانی به بهره برداری خواهد رسید.
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی و مسوولان کشوری و لشکری به منظور بهره برداری از پروژه های مرزبانی سیستان و بلوچستان روز گذشته وارد چابهار شدند.
1744/7307/653


12/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 192]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن