تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820376169




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فضای سایبری فرصت مناسبی برای تبیین حماسه 9 دی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیرکل تبلیغات اسلامی سمنان: فضای سایبری فرصت مناسبی برای تبیین حماسه 9 دی است شاهرود - ایرنا - مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: پرداختن به حماسه 9 دی و حضور مردم در این یوم الله فصل الخطابی برای فتنه گران و دشمنان نظام است و فضای سایبری فرصت مناسبی برای تبین این حماسه عظیم به شمار می رود.


حجت الاسلام "علی شکری" سه شنبه شب در گردهمایی روسای ادارات و دفاتر تبلیغات اسلامی در شاهرود افزود: بیان ابعاد مختلف حماسه 9 دی اهمیت ویژه ای دارد و دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب تمام تلاش خود را برای اخلال در روند پیشرفت کشور به کار گرفته اند.
وی تاکید کرد: بزرگداشت نهم دی موجب تعمیق و گسترش پیوند ناگسستنی میان امت و ولایت و همچنین جاودانگی و پیروزی اسلام و انقلاب اسلامی است.
وی خاطرنشان کرد: استفاده از فضاهای سایبری برای اشاعه فرهنگ مذهبی، دینی و پاسخگویی به نیاز جوانان جهان برای بازگشت به باطن و اصل خداجوی خود یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.
وی تصریح کرد: ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی، همواره با انواع دسیسه های دشمنان مورد تهاجم بوده و آگاهی از اهداف دشمن در فضای مجازی یکی از بهترین راههای مقابله است.
وی بیان کرد: دشمنان با تمرکز بر مسایل فکری، ایدئولوژیک و فرهنگی و با گشودن جبهه جنگ نرم، سعی در رسیدن به اهداف شوم خود دارند و باید از ابزار های نوین برای مقابله با آنها استفاده کرد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: امروزه با استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات مانند سخت افزار، نرم افزارها، سایت ها، وبلاگها می توان با تهدیدات جنگ نرم مقابله کرد.ک/2
7358/599


12/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن