تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819815994




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معابر منطقه 15 بهسازي شدند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ آذر ۱۳۹۳ (۱۳:۲۳ب.ظ)
معابر منطقه 15 بهسازي شدند دکتر انجمني، شهردار منطقه 15، از بهسازي معابر منطقه با پخش بيش از 36 هزار تن آسفالت در هشت ماهه اول سال جاري خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، وي ضمن اعلام مطلب فوق افزود: در راستاي تسهيل در تردد وسايل نقليه، افزايش مقاومت لايه هاي زيرين معابر در مقابل نفوذ باران و آب هاي سطحي روان و همچنين بهبود منظر شهري لکه گيري و روکش آسفالت در 8 ناحيه اين منطقه انجام شده است.
به گفته وي از مجموع 36 هزار و 500 تن آسفالت پخش شده در معابر منطقه، بيش از 12663 تن آسفالت به منظور لکه گيري و روکش آسفالت معابر ناحيه يک که داراي بافت فرسوده بوده، توزيع شده است.
شهردار منطقه به اجراي عمليات روکش و لکه گيري آسفالت در ناحيه دو به متراژ 4958 تن اشاره کرد و گفت: اين عمليات در پل بسيج، خيابان هاي عباس کاشي، الهياري، خاوران، ياسيني و شمس اجرا شده است.
وي از توزيع 6843 تن آسفالت در بلوار آسمان و شهرک هاي بروجردي و جمهوري، خيابان هاي رجب زاده و قاضي زاده ناحيه 3 خبر داد و افزود: توزيع آسفالت در ناحيه 4 به ميزان 3787 تن در پل بسيج، بلوار مطلبي، بلوار اعرابي، خيابان امام حسين (ع)، خيابان هاي اعظم، اسکندرلو انجام شده است.
دکتر انجمني در ادامه اظهار داشت: توزيع آسفالت معابر ناحيه 5 به متراژ 1887 تن در خيابان هاي 5 تا 11 افسريه و در ناحيه 6 در خيابان هاي ابومسلم، جليلي اصل، کلهر، بلوار والفجر، قناعتيان و شيرازي به متراژ 2408 تن اتمام يافته است.
وي در پايان از توزيع آسفالت در ناحيه7 و 8 به ترتيب با متراژهاي 1405 تن و 2569 تن در کمربندي قيامدشت و خيابان هاي بهشتي، آزادي شمالي و کوهسار، سبلان، زاگرس، هيرمند، موحد دانش و محوطه يگان ويژه و کمربندي شرقي و غربي خاورشهر خبر داده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن