تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن نیک را از هر کسی ، هر چند به آن عمل نکند ، فرا گیرید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820447338




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجاوز به همکلاسی سر کلاس درس/ مادر جوان با شلیک فرزند خردسالش کشته شد/سگ‌های مرد انگلیسی راننده بی‌گناه را دریدند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: نگاهی کوتاه بر مهمترین حوادث روزهای گذشته کشور های غربی؛
تجاوز به همکلاسی سر کلاس درس/ مادر جوان با شلیک فرزند خردسالش کشته شد/سگ‌های مرد انگلیسی راننده بی‌گناه را دریدند
مهم ترین حوادث چند روز گذشته کشورهای غربی را در این گزارش می‌خوانید.
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، رویدادهای مهم حوادث  چند روز گذشته کشورهای غربی را در ادامه می‌خوانید:







پدر 6 فرزند به نام "استیون هیگینسون" ،33 ساله در بیرون از مدرسه ابتدایی  فرزندانش  به نام " واکدن" درشهر منچستر انگلیس، در جلوی چشمان  شوک زده صدها بچه کوچک و والدینشان به طور وحشیانه ای چاقو خورد.

یک زن 30 ساله در جریان این حادثه به اتهام قتل پدر 6 فرزند ، آقای " هیگینسون" که  با ضربات ممتد چاقو مرد، دستگیر شد.

آقای " هیگینسون " که به دنبال فرزندانش جلوی درب مدرسه منتظر آنها بود، بعد از یک مشاجره درخارج از مدرسه آنها در ساعت 3:30 بعد از ظهر با ضربات شدید چاقو به قتل رسید.

بعد از این حادثه دلخراش ، پلیس منچستر جست و جوی خود را برای پیدا کردن مرد و زنی که به گفته شاهدین ، بعد از حادثه صحنه را با عجله ترک کردند ، آغاز شد و توانست یکی از مجرمین که زنی جوان بود را دستگیر کند.

به گفنه پلیس ، قربانی آقای " هیگینسون" با ضاربین از قبل آشنا بوده و به نظر می رسد این حمله قسمتی از یک مشاجره ناتمام بوده است و پلیس هنوز به دنبال ضاربین حادثه است.

مدیر مدرسه "برنارد پنینگتون" می گوید: "این خیلی ناراحت کننده است که همچین حادثه ای مقابل یک مدرسه ابتدایی و در جلوی چشمان صدها بچه کوچک اتفاق افتاده است، من امیدوارم که بچه ها بتوانند این حادثه وحشتناک را از ذهنشان پاک کنند."







مادر 26 ساله توسط پسر 3 ساله اش،زمانی که مشغول خواباندن نوزاد دخترش بود ،گلوله خورد و به طور غم انگیزی کشته شد.

"کریستا انجلز" در خانه خود در اوکلاهوما آمریکا بوسیله گلوله ای که توسط پسر 3 ساله اش به سمت سرش شلیک شد، جان خود را از دست داد.

ظاهرا این کودک نو پا ، اسلحه نیمه اتوماتیک پر از گلوله را از وسایل پدرش پیدا کرده و زمانی که به صورت دایره وار آن را شلیک می کرد ،مادر 26 ساله اش را کشت.

مادر خانم " انجلز" که با آنها زندگی می کرد زمانی که وارد خانه شد یا صحنه دلخراش کشته شدن دخترش مواجه شد و 2 کودک را در حالی که آغشته به خون مادرشان بودند ، در کنار دخترش دید.در همین زمان پسر 3 ساله به مادر بزرگش گفت: مامان گلوله خورده است!

همسر خانم "انجلز" ، " برایان انجلز" که راننده کامیون است، در زمان حادثه در جاده به سر می برد،و زمانی که از بیمارستان با او تماس گرفتند و خبر کشته شدن همسرش را به او دادند او کاملا ویران شد.

این مرد در صفحه فیس بوکش نوشت: " فراموش نکنید که به کسانی که دوستشان دارید بگویید که چقدر به آنها عشق می ورزید قبل از آنکه بسیار دیر شود.شما هرگز نمی دانید چه وقت آخرین دوستت دارم را می گویید.من عاشق او بودم و خوش شانس ترین مردی که قادر بود عاشق او باشد.او همه وجود من بود"

پلیس این پرونده در جریان این حادثه می گوید: این یک اتفاق تصادفی بسار بسیار ناگوار است که من تا بحال در زمان خدمت خود دیدم.

پلیس یک مجموعه بزرگ از کلکسیون اسلحه را در جریان این حادثه در خانه آقای  " انجلز" کشف و آنها را توقیف کرد.







" او را بکش، او را بکش" این ها نعره های مرد نزاد پرست انگلیسی است که 2 سگ خود را برای حمله به راننده تاکسی آسیایی هدایت کرد تا آن مرد را بکشند.

 متهم "گای والاس" به سگهای وحشی و شکاری اش از نژاد "جرمن شپرد" و " استافوردشیر"  فرمان داد که مرد راننده تاکسی آسیایی  را به نام " ساجد حسین" بکشند.

 " والاس" 20 ساله بعد از حمله سگ هایش به آن مرد بی گناه ، 120 پوند از جیب او براشت و همچنین تلفن همراه او را نیز به سرقت برد.

 قربانی آقای " حسین"  بعد از حمله ، از خرد شدن کاسه چشمش و همچنین شکستگی بینی و خونریزی مغزی رنج می برد، او همپنان در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان به سر می برد.

 متهم " والاس" بعد از اینکه شاهد این حادثه او را در عکس صفحه اجتماعی فیسبوکش که در میان سگ های خود ژست گرفته بود پیدا کرد و به پلیس گزارش داد ، دستگیر شد.

قاضی دادگاه آقای " پیتر آترتون" گفت: سگهای آن مرد به طور واضح اسلحه اصلی حمله او بودند و متهم آنها را برای فرمان های ضرب و شتم از قبل آموزش داده بود.او در زمان انجام این حمله نژادپرستانه مقدار زیادی الکل نوشیده و به گفته خودش روز بعد که مستی از سرش پریده بود نمی توانست متوجه شود چرا این کار را انجام داده است.او از تاثیر منفی الکل در رفتار هایش کاملا آگاهی داشت اما با این وجود مقدار زیادی الکل نوشیده بود.

" متهم " والاس" به 8 سال زندان محکوم شده است.







پسر نوجوان 13 ساله به همکلاسی دختر خود ، بعد از اینکه هر دوی آنها در کلاس آموزش اصول جنسی در مدرسه حضور داشتند ، تجاوز کرد.

طبق گزارشات دادگاه جوانان در ویلز انگلیس ،این پسر همکلاسی دختر خود را به یک مکان خلوت در حیاط مدرسه برد و از او پرسید" آیا می خواهد درس هایی که در مورد روابط جنسی یاد گرفته است را تجربه کند؟" با وجود گفتن  چندین بار " نه" از سمت دختر 13 ساله ، پسر اقدام به تجاوز به او کرد.

این پسر نوجوان هفته گذشته در دادگاه حضور یافت و به تجاوز اقرار کرد، طبق حکم دادگاه ، این پسر باید 2 سال و نیم را به خاطر این تجاوز شوک آور و مخرب در زندان جوانان سپری کند.

یک سخنگوی زن از انجمن مبارزه با تجاوز جنسی می گوید:" این اتفاقی که بعد از کلاس اصول روابط جنسی در مدرسه افتاده است ، نگرانی هایی در مورد یاد دادن این مباحث در مدارس راهنمایی ایجاد کرده است، اصول روابط جنسی اگر قرار است در مدارس باشد باید همراه با یاد دادن احترام و رضایت در روابط واقعی آموزش داده شود."








تعقیب پلیس  برای بیمار روانی خطرناک که سابقه در حمله های خشونت آمیز و بی بند و باری و تجاوز داشته است ،همچنان ادامه دارد.

 یک بیمار روانی بسیار حاد بعد از اینکه به 2 تن از کارکنان بیمارستان  روانی در لندن حمله کرد، توانست از انجا بگریزد.

از زمانی که او فرار کرده است ، ضرب و شتم شدید یک راننده تاکسی و سرقت ماشین او و همچنین هجوم بردن و حمله وحشیانه به چند خانه گزارش شده است.

وی در ساعت 11:45صبح روز 28 نوامبر از بیمارستان روانی در لندن فرار کرد.

پلیس انگلیس از عموم مردم درخواست کرد تا اگر این مرد روانی خطرناک را دیدند به او نزدیک نشوند و سریعا با پلیس تماس بگیدند.

متهم به عنوان یک مرد سیاه پوست با هیکلی درشت  و با لهجه آمریکایی توصیف شده است.

عملیات پلیس همچنان برای پیدا کردن این بیمار و مجرم خطرناک ادامه دارد و عده زیادی از ماموران انگلیسی برای دستگیری این مجرم خطرناک در سطح کشور پخش شده اند.







" اریکا مولونی" 32 ساله در حال ترک کردن باشگاه ورزشی خود در ملبورن استرالیا ، توسط مرد غریبه ای که او را تعقیب می کرد، مشت محکمی در صورتش خورد.

خانم " مولونی" به پلیس گفت: " من نفهمیدم چه زمانی این اتفاق افتاد چرا که من مشغول صحبت کردن با تلفن همراهم بودم که ناگهان مشتی محکم به صورتم کوبیده شد.من همان لحظه محکم به زمین افتادم و بسیار شوک زده بودم.بعد از شوک، احساس خشم به سراغم آمد و مرد را تعقیب کردم. میخواستم ببینم او چه کسی است و به چه حقی مشتی به صورتم کوبیده بود .همچنین قصد داشتم عکسی از او برای پلیس و قرار دادن در شبکه های اجتماعی بگیرم.بعد از اینکه از دور از او عکس گرفتم بر سر او فریاد زدم چرا به من ضربه زدی؟ و آن مرد جواب داد: آیا یک مشت دیگر میخواهی زن احمق ؟و مشتی دیگر به صورتم کوبید".

وقتی که خانم " مولونی " به پلیس شکایت کرد و عکس ضارب را به آنها نشان داد ، پلیس متهم 33 ساله را که سابقه های بسیاری در جرم های مختلف داشت و فردی فراری بود، دستگیر کرد.

خانم " مولونی" عکس صورت کبود خود را در صفحه اجتماعی اش قرار داد و از سمت افراد گوناگونی از سراسر دنیا حمایت شد.

خانم " مولونی" در صفحه اش گفت : "این کبودی کم کم از صورتم ناپدید می شود اما عشق و مهربانی مردم دنیا را به خودم در مورد این خشونت احمقانه فراموش نخواهم کرد".

انتهای پیام/








تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن