تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819548761




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار : مازندران در رقابت جذب اعتبارات نباید عقب بماند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار : مازندران در رقابت جذب اعتبارات نباید عقب بماند ساری-ایرنا-استاندار مازندران با اشاره به تخصیص اعتبار بر اساس عملکرد و فعالیت اجرایی هر استان در برنامه ششم توسعه کشور ، گفت: مازندران با تلاش و کوشش مسوولان دستگاه های اجرایی نباید در رقابت جذب اعتبارات عقب بماند.


به گزارش خبرنگار ایرنا ،" ربیع فلاح " روز سه شنبه در جلسه شورای اداری استان در ساری افزود : مازندران طی سال های گذشته از پرداخت نشدن اعتبارات مورد نیاز آسیب دیده است و می بایست با تلاش و کوشش بیشتر این آسیب کنترل و جبران شود.
وی ادامه داد : با وجود تحریم ها و مشکلات مالی پیش روی دولت ، تمامی بودجه سال جاری به مازندران تخصیص یافته است و همچنین دولت به
پروژه های مهم عمرانی استان توجه ویژه ای در تخصیص اعتبار داشته که باید مورد توجه قرار گیرد و تعلل در اجرای پروژه هایی که اعتباراتشان تخصیص یافته ، پذیرفتنی نیست.
فلاح به تاخیر ایجاد شده در تعریض جاده فیروزکوه – تهران و ترافیک سنگینی که بر این محور بویژه حاکم است ، اشاره کرد و گفت : امسال با توجه به اعتبارات مناسبی که دولت اختصاص داده ، تعریض این جاده تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید .
وی با اشاره به اینکه وضعیت بودجه سال آینده با توجه به کاهش قیمت نفت نامشخص است ، افزود : مسوولان مازندران با وجود امکانات و منابع استانی برای رفع نیازها و کارها تلاش خواهند کرد.
استاندار مازندران به تدوین برنامه ششم توسعه اشاره و تصریح کرد : این برنامه با اطلاع و آگاهی از امکانات و ظرفیت ها تدوین و اجرایی خواهد شد.
وی همچنین به افزایش قیمت نان در کشور و به تبع آن مازندران از روز گذشته اشاره کرد و افزود : با افزایش نیافتن قیمت نان از سال 90 تاکنون متاسفانه کمیت و کیفیت آن کاهش یافته بود.
فلاح ابراز امیدواری کرد که با افزایش قیمت نان همراه با اعمال نظارت های بیشتر ، کیفیت آن هم ارتقا یابد.
معاون توسعه منابع انسانی استاندار مازندران نیز در این جلسه از راه اندازی 92 صندوق خرد روستایی در استان تاپایان سال جاری خبر داد.
" حسن خیریانپور" از فرمانداران شهرستان های مازندران خواست تا تحقق راه اندازی این تعداد صندوق خرد روستایی را پیگیری کنند.ک/2
7329/1654


11/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن