تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حق، سنگين و تلخ است و باطل، سبك و شيرين و بسا خواهش و هوا و هوسى كه لحظه اى بيش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819004697




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار مازندران : اشتغال اولویت اصلی استان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار مازندران : اشتغال اولویت اصلی استان است ساری - ایرنا - استاندار مازندران گفت : اشتغال اولویت اصلی ما در برنامه هاست و سعی کردیم با بهره گیری از ظرفیت های بخش خصوصی در این زمینه گام هایی برداریم.


" ربیع فلاح جلودار " در نشست اصلاح طلبان استان افزود : به کمک همه نخبگان و فرهیختگان برای رشد و توسعه استان نیازمندیم و انتقاد گروههای سیاسی ما را یاری می کند تا بتوانیم تصمیمات دقیق تر و کارشناسی تر بگیریم.
وی تاکید کرد : با وجود همه مشکلات امروز، سهم مازندران از بودجه کشور افزایش یافته و در برنامه توسعه ششم که در حال تدوین است باید تلاش کنیم جایگاه مازندران را ارتقاء دهیم و امروز نگاه به مازندران ملی شده است .
وی رشد سرمایه گذاری و کارآفرینی را راه برون رفت از مشکلات در استان خواند.
استاندار مازندران بر بهره گیری از توانمندیهای بانوان در امور مدیریتی استان تاکید کرد و خاطر نشان ساخت: در جلسات اخیر بر بکارگیری جوانان و بانوان در عرصه مدیریتی تاکید کردیم و این موضوع یکی از برنامه ها و سیاستهای جدی ماست.
جلسه منتخبین اصلاح طلب استان مازندران با حضور 70 نفر از منتخبین و اعضای شورای اصلاح طلب استان با حضور استاندار مازندران و معاونین سیاسی و عمرانی و مشاورین استاندار تشکیل شد.
در این نشست ابتدا از هر منطقه غرب ، مرکز و شرق 2 نفر و 3 نفر از بانوان و 2 نفر از فعالین دانشجویی به بیان نظرات ، دیدگاهها و سئوالات خود پرداختند.
حمایت از برنامه های توسعه ای استاندار مازندران، تعامل بیشتر با سیاسیون استان، راهکارهای مناسب برای تداوم سیاست های دولت تدبیر و امید، ضروت اطلاع مردم از برنامه ها و وضعیت کشور برای همراهی مردم با دولت، برنامه ریزی برای توسعه همه جانبه استان، بهره گیری از ظرفیت بانوان در مدیریت های استان، استفاده از توانمندی های نخبگان و فرهیختگان در اداره استان، و ضروت تداوم گفتمان تدبیر و امید از مهمترین محورهای مطرح شده توسط اصلاح طلبان در این جلسه بود.
به گزارش روز جمعه روابط عمومی استاندار مازندران همچنین " علیرضا یونسی " معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران، کارکرد حوزه امنیتی، سیاسی و اجتماعی استانداری را تشریح و با ابراز رضایت از وضعیت امنیتی امروز مازندران با توجه به ارزیابی وزارت کشور این دوران را دوران شکوفایی امنیتی استان خواند و از بازسازی و بهسازی مناطق آلوده استان به عنوان یکی از اقدامات مهم و اساسی استان یاد کرد. ک/1
608


07/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن