تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):خداوند اجابت دعاى مؤمن را به شوق (شنيدن) دعايش به تأخير مى اندازد و مى گويد: «صداي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818995250




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتقاء راههای مازندران نیاز به اعتبارات ویژه ملی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیرکل راه و شهرسازی مازندران ارتقاء راههای مازندران نیاز به اعتبارات ویژه ملی دارد ساری - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندرا گفت : ارتقاء راههای این استان نیاز به اعتبارات ویژه ملی دارد.


" حیدر نوروزی " در بازدید از پروژه های راهسازی شرق این استان با تاکید بر تسریع در عملیات اجرایی پروژه ها ، خواستارتوجه ویژه و ملی به راههای مازندران توسط مسؤلین ارشد کشوری شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران در این بازدید که حسن نیا معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور نیز حضور داشت نوروزی با اشاره بر اهمیت راههای این استان علی الخصوص محورهای ارتباطی شرق استان عنوان کرد : ارتقاء و ایمن سازی راههای ارتباطی مازندران می تواند عامل مهمی در جهت شکوفایی و جذب گردشگر در این استان باشد.
وی هدف اصلی از این بازدید را بررسی مشکلات و موانع اجرایی پروژه های راهسازی شرق استان برشمرد و افزود : نگاه و دغدغه تمامی مسؤلین راه و شهرسازی توسعه و ارتقاء همه جانبه مازندران ولایت مدار است.
گفتنی است بازدید از عملیات اجرایی پروژه های راهسازی شهرستان گلوگاه و بهشهر و کمربندی مرکز استان از برنامه های کاری مدیرکل راه و شهرسازی مازندران و معاون راهداری سازمان راهداری کشور بود.
مازندران بیش از 10 هزار کیلومتر راه دارد.ک/1
608


03/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن