تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):خداوند اجابت دعاى مؤمن را به شوق (شنيدن) دعايش به تأخير مى اندازد و مى گويد: «صداي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816918993




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سانحه دیدگان در سوانح برون شهری از انتقال صحیح آدرس محل تصادف عاجزند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سانحه دیدگان در سوانح برون شهری از انتقال صحیح آدرس محل تصادف عاجزند همدان - ایرنا - رییس مرکز مدیریت و فوریت های پزشکی استان همدان گفت: ترددکنندگان در محورهای برون شهری استان در هنگام بروز سوانح رانندگی به علت نبود آرم و علامت مشخص از دادن اطلاعات دقیق در خصوص محل بروز سانحه به کارکنان اورژانس عاجزند.


به گزارش ایرنا "حبیب معصومی" روز سه شنبه در نشست اعضای شورای حمل و نقل و ترافیک همدان اظهار کرد: چگونه می توان در مسیری که هیچگونه آرم و علائم مشخصی وجود ندارد آدرس دقیق محل بروز حادثه را اطلاع داد.
وی اضافه کرد: باید بر روی تیرهای چراغ های برق یا گاردریل های وسط جاده کدهایی را تعریف کرد تا هنگام بروز سانحه ، شهروندان کد ثبت شده در آن مکان را به اورژانس اطلاع دهند تا تیم اورژانس از محل دقیق آنها اطلاع یابند.
رییس مرکز مدیریت و فوریت های پزشکی استان همدان تاکید کرد: همچنین شرکت مخابرات باید نسبت به راه اندازی لینک 118115 اقدام کرده تا بتوان هنگام تماس فرد سانحه دیده یا همراهان او به راحتی محل بروز سانحه را تشخیص داد.
معصومی با ذکر اینکه داشتن آدرس دقیق محل بروز حادثه و زمان در اینگونه مواقع بسیار حیاتی است گفت: آنتن دهی خطوط تلفن همراه در برخی از محورها با مشکل مواجه است.
وی تاکید کرد: برای اجرای طرح کابل برگردان به مدت سه ساعت سامانه ارتباطی 115 اورژانس قطع و فعالیت این مجموع تعطیل شد در حالیکه باید خطوط تلفن مراکز حساس از چند جا پوشش داده شود تا در زمان اجرای طرح های فنی یا بروز هرگونه مشکلی امداد رسانی به مردم تعطیل نشود.
رییس مرکز مدیریت و فوریت های پزشکی استان همدان با ذکر اینکه در کنار توسعه راه ها باید پایگاه های اورژانس نیز افزایش یابد بیان کرد: به علت ممنوعیت این مجموعه در جذب نیرو تا پایان آذر ماه سال 94 از 2.5 سال پیش تاکنون هیچگونه توسعه ای در این بخش صورت نگرفته است.
وی اضافه کرد: طبق برنامه استان همدان نیازمند 12 پایگاه است که به علت ممنوعیت جذب نیرو مشکلاتی برای راه اندازی این پایگاه ها بوجود آمده است و هم اینک تنها دو پایگاه پیرملو محور اسدآباد - سنقر و قهورد سفلی در محور گل تپه بیجار آماده بهره برداری هستند.
معصومی اضافه کرد: با وجود ضرورت نوسازی ناوگان اورژانس این استان ولی بیش از هفت تا 10 سال از عمر آمبولانس های فعال در اورژانس همدان می گذرد.
وی با ذکر اینکه بالگرد هوایی از چهار ماه پیش اماده ارائه خدمات شده است بیان کرد: با وجود هزینه ماهانه 30 میلیون ریال برای این بالگرد ولی کمتر از آن برای ماموریت اورژانس هوایی استفاده شده است بگونه ای که هر 12 روز در یک ماموریت حضور یافته است.
رییس مرکز مدیریت و فوریت های پزشکی استان همدان گفت: چهار هزار و 227 مصدوم و مجروح توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شده اند و هلال احمر تنها چهاردرصد از مصدومان را در هشت ماهه سالجاری منتقل کرده است.
وی آشنا ساختن رانندگان با نحوه امداد رسانی را بسیار حائز اهمیت دانست و توضیح داد: فعالان در حوزه حمل و نقل از زودتر از تیم اورژانسی در کنار سانحه دیده حاضر می شوند.
معاون پزشکی قانونی همدان نیز گفت: 375 نفر از ابتدای سال جاری تا پایان مهر ماه در سوانح رانندگی درون و برون شهری این استان جان خود را از دست دادند.
"محمود انصاری" افزود: بر اساس جغرافیای سوانح می توان عنوان کرد که 266 نفر در جاده های برون شهری، 54 نفر در درون شهر، 15 نفر در معابر خاکی و روستایی و 40 نفر در سایر محدوده ها جان باختند.
وی از افزایش دو درصدی شمار متوفیان سوانح رانندگی در سالجاری خبر داد و گفت: در هفت ماهه سال گذشته 368 شهروند شامل 96 زن و 272 مرد در سوانح رانندگی فوت کردند.
وی بیان کرد: تحلیل داده های آماری گویای افزایش 11 درصدی متوفیان سوانح برون شهری، کاهش 21 درصدی در محورهای درون شهری و کاهش 11 درصدی متوفیان سوانح رانندگی در مسیرهای فرعی شامل خاکی و روستایی است.
مدیرکل پزشکی قانونی همدان اظهار کرد: همچنین چهار هزار و 976 نفر در سوانح رانندگی همدان مجروح شدند که از نظر جنسیت سه هزار و 439 مرد و یک هزار و537 نفر از آنها زن هستند.
7525/576


11/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن