تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819526856




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک مسوول: انتقال خودروهای سنگین به بیرون از محدوده شهری دزفول ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: یک مسوول: انتقال خودروهای سنگین به بیرون از محدوده شهری دزفول ضروری است دزفول - ایرنا - رییس اداره حفاظت محیط زیست دزفول انتقال خودروهای سنگین به بیرون از محدوده شهری را ضروری دانست و گفت:تردد کامیونها و خودروهای سنگین در محدوده شهر دزفول علاوه بر مزاحمت و حوادث فراوان موجب آلودگی صوتی شده است.


"فرهاد قلی نژاد" روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:شهر دزفول به عنوان دومین کانون پر جمعیت استان خوزستان دارای پتانسیل فراوانی در تولید محصولات کشاورزی بوده که این امر موجب رونق تولید و عرضه محصولات کشاورزی و به دنبال آن فعالیت شرکت های حمل و نقل در محدوده شهری دزفول شده است.
وی افزود:استقرار شرکت های حمل و نقل در محدوده شهری دزفول آلودگی صوتی را به دنبال داشته و موجب نارضایتی عمومی شهروندان شده است.
قلی نژاد گفت:استقرار شرکت های حمل و نقل بار طبق قانون در مناطق مسکونی و محدوده قانونی شهرها ممنوع و غیر قانونی است.
رییس اداره حفاظت محیط زیست دزفول افزود:فقدان پارکینگ و پایانه باربری مناسب برای خودروهای سنگین موجب تردد کامیون ها در محدوده شهری شده که این امر موجب سلب آرامش و آسایش شهروندان شده است.
وی از طرح موضوع ساماندهی کامیون های سنگین در کارگروه ساماندهی صنایع و مشاغل مزاحم شهری دزفول خبر داد و گفت: احداث پارکینگ و پایانه خودرو های سنگین جهت خروج کامیونهای سنگین از مناطق مسکونی دزفول در این کارگروه تصویب شد.
قلی نژاد افزود:احداث شهرک حمل و نقل و پارکینگ کامیون های سنگین سالهاست که در دزفول در حال پیگیری بوده اما نتیجه ای به دنبال نداشته است این در حالی است که بسیاری از شهروندان از پارک کامیون ها در محدوده مسکونی این شهر گله مند و معترض می باشند.
وی گفت:طبق قوانین و مقررات محدوده های شهر برای ورود کامیون ها ممنوع می باشد و پلیس راه و نیز راهنمایی و رانندگی باید از پارک و ورود کامیون ها به محدوده مناطق مسکونی جلوگیری کنند.
پارک صدها دستگاه کامیون سنگین و نیمه سنگین در مناق مسکونی شهر دزفول سالهاست که مورد اعتراض شهروندان دزفول بوده اما مسوولان ذیربط تاکنون برای انتقال این خودروهای سنگین به بیرون از محدوده شهری اقدام جدی نکرده اند.
سالانه دو میلیون تن محصول کشاورزی در دزفول در شمال استان خوزستان تولید شده که بخش زیادی از این محصولات به وسیله کامیون به سایر نقاط کشور حمل می شود.
حمل بار به وسیله کامیون سنگین بخشی از ظرفیت اشتغال در دزفول می باشد.
7278/648


04/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن