تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820041949




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

متخلف محیط زیست موظف به پژوهش زیست محیطی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رای کم سابقه دربیله سوار، متخلف محیط زیست موظف به پژوهش زیست محیطی شد اردبیل - ایرنا - دادگاهی در شهرستان بیله سوار با صدور یک رای کم سابقه برای متخلف محیط زیست، وی را به انجام کار پژوهشی در زمینه محیط زیست محکوم کرد.


به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل، یکی از متخلفان صید غیرمجاز ماهی توسط رییس دادگاه بخش جعفرآباد از توابع شهرستان بیله سوار به این حکم کم سابقه محکوم شده است.
قاضی دوستدار محیط زیست طی این حکم جالب، فرد متخلف را علاوه بر پرداخت جزای نقدی و جبران ضرر و زیان وارده به محیط زیست، ملزم به تهیه مقاله و کار پژوهشی در خصوص اثرات سوء صید و شکار غیرمجاز بر طبیعت و محیط زیست کرد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل در این زمینه گفت: این اقدام جالب و تحسین برانگیز از سوی "یاور خالق خواه"، قاضی جوان و دوستدار محیط زیست حاکی از توجه ویژه و حمایت معنوی از محیط زیست توسط قضات دادگستری است.
سید" رضا موسوی" افزود: در شرایطی که طبیعت و ارزش های زیست محیطی به دلیل ناآگاهی و بی توجهی بشر دچار تخریب می شود و به سمت زوال و نابودی پیش می رود، دغدغه مسوولان، فعالان محیط زیست و کارشناسان امر مبنی بر لزوم مجازات های کیفی و درخور با جرایم زیست محیطی قابل تقدیر است.
وی اظهار کرد: چنین اقداماتی در جهت سمت و سو دادن به بحث فرهنگ سازی و تنویر افکار عمومی در خصوص اثرات سوء تخریب طبیعت، آسیب به محیط زیست و از بین رفتن گونه های با ارزش زیستی، آموزش و اصلاح متخلفان و در نهایت حفظ و حراست از محیط زیست، شایان توجه می باشد.
موسوی بیان کرد: امروزه مساله محیط زیست در کشور ما باید به صورت کاملا ویژه و تخصصی نگاه شود چرا که آسیب های وارده به محیط زیست و منابع طبیعی کشور نه تنها در حال حاضر بر سلامت و رفاه مردم مخاطرات جدی وارد می کند بلکه برای آینده فرزندانمان نیز مشکلات عدیده ای را به وجود خواهد آورد.
شهرستان بیله سوار در شمال استان و 155 کیلومتری اردبیل واقع شده و با کشور جمهوری آذربایجان هم مرز است.
8123//1352/530


11/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن