تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا! حسن و حسين را دوست بدار و دوستداران آن دو را نيز دوست بدار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801207189




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشکیل گروه پژوهشی مطالعات زیست‌محیطی و نانو ذرات درجهاددانشگاهی البرز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی البرزدر گفتگوبا پانا خبرداد: تشکیل گروه پژوهشی مطالعات زیست‌محیطی و نانو ذرات درجهاددانشگاهی البرز خبرگزاری پانا:گروه پژوهشی مطالعات زیست‌محیطی و نانوذرات با هدف حل بررسی مسایل و مشکلات زیست‌محیطی البرز در جهاد دانشگاهی این استان راه‌اندازی می‌شود.
۱۳۹۳ سه شنبه ۲۷ آبان ساعت 08:35



مهشید منزوی، معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی البرز در گفتگو با خبرنگار پانا، با اعلام این خبرگفت: با توجه به این‌که استان البرز دارای مراکز صنعتی متعددی است مطالعه و بررسی در منابع طبیعی و محیط‌زیست از اولویت‌های پژوهش در این استان است.
وی افزود: بر اساس نیاز استان، تشکیل گروه پژوهشی مطالعات زیست‌محیطی و نانو ذرات در دستور کار معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی استان البرز قرار گرفته و موافقت کلی این گروه پژوهشی از معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی اخذ شده است.
منزوی خاطر نشان کرد: موضوع محیط زیست و تأثیر آلاینده‌ها بر آن به عنوان یکی از مهم‌ترین ارکان توسعه پایدار قلمداد می‌شود و توسعه هر کشوری تنها در چارچوب حفاظت کارآمد از محیط‌زیست، پایش و تعیین سرنوشت آلاینده‌ها در محیط زیست معنا پیدا می‌کند.
وی افزود: پرداختن به تمام جهات مشکلات و مسایل زیست محیطی، تهیه آمار و ارقام و لیست‌های آلودگی عمده، تشریح خطرات و راه‌های کاهش خطر، مقابله و زیست درمانی از اولویت‌های این گروه پژوهشی است.
منزوی تصریح کرد: در گروه پژوهشی مطالعات زیست محیطی و نانو ذرات سه محور اصلی مد نظر قرار می‌گیرد که بررسی کیفیت و پایش آلودگی‌ها و آلاینده‌های زیست محیطی و بررسی کمی، کیفی و مدیریت پسماندهای شهری، بیمارستانی و صنعتی از جمله این محورها است.
معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز افزود: بررسی بهداشت محیط و نانو ذرات و کاربرد نانو ذرات در بخش‌های مختلف محیط زیست، سنتز نانو مواد، اثرات زیست محیطی نانو ذرات در بخش‌های مختلف محیط زیست و ارائه راهکارهای مناسب در این زمینه  از دیگر محورهای پژوهشی در این گروه تحقیقاتی است.
وی در پایان یادآورشد: در مرحله اول راه اندازی این گروه، سازمان‌ها و ادرات مرتبط با محیط زیست شناسایی شدند و طرح‌های پژوهشی نیز طی جلساتی بررسی شد تا بتوان با همکاری مسئولین از نتایج مطلوبی در این بخش بهره برد.

 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن