تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده‏اش در هر روز نصيحتى عرضه مى‏كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818726627




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح های آبیاری تحت فشار در مناطق کم برخوردار آذربایجان غربی در دست اجراست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: طرح های آبیاری تحت فشار در مناطق کم برخوردار آذربایجان غربی در دست اجراست ارومیه - ایرنا - رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: طرح های آبیاری تحت فشار در مناطق کم برخوردار استان به طور رایگان اجرا می شود.


اسماعیل کریم زاده عصر روز دوشنبه در بازدید از روند اجرای طرح آبیاری تحت فشار در چالدران اظهار کرد: صد درصد اعتبارات اجرایی آبیاری تحت فشار در مناطق محروم استان از سوی دولت پرداخت می شود.
وی افزود: اجرای طرح های آبیاری تحت فشار در مناطق مختلف استان یکی از اهداف اساسی و اولویت های کاری سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی است.
وی با بیان اینکه تاکنون برای اجرای این طرح 85 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی اختصاص یافته است گفت: جهاد کشاورزی استان با استفاده از این میزان اعتبار اختصاص یافته توانسته است در 700 هکتار از اراضی پایاب سدها و خرده مالکی طرح آبیاری تحت فشار اجرا کند و تحویل بهره برداران قرار دهد.
کریم زاده اضافه کرد: با استفاده از همین منابع اعتباری طرح های آبیاری تحت فشار در نزدیک به یک هزار و 900 هکتار دیگر نیز در سطح استان در دست اجراست که امید می رود در ماه های آینده تکمیل و تحویل بهره برداران شود.
وی اظهار کرد: برابر مصوبه جدید هیات دولت طرح آبیاری تحت فشار در پایاب سدها و ایستگاه های پمپاژ که قبلا با ضریب 85 به 15 درصد اجرا می شد یعنی 85 درصد هزینه اجرای طرح سهم دولت بوده و 15 درصد آن آورده سهم مالکین بود منبعد در مناطق محروم این 15 درصد حذف و توسط دولت پرداخت می شود و صد درصد هزینه های آن را دولت تامین و پرداخت می کند.
چالدران از شهرهای شمالی آذربایجان غربی است و 50 هزار نفر جمعیت دارد.
عمده اشتغال مردم این شهرستان کشاورزی و دامداری است.
7128/581


11/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن