تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820773261




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصویب سه کارخانه بازیافت نخاله‌های ساختمانی/مجهز کردن ماشین‌های تخلیه زباله به GPS


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: حیدر زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران
تصویب سه کارخانه بازیافت نخاله‌های ساختمانی/مجهز کردن ماشین‌های تخلیه زباله به GPS
مدیر کل محیط زیست و دبیر کارگروه مدیریت پسماند استان تهران از تصویب ایجاد سه کارخانه بازیافت نخاله‌های ساختمانی در تهران خبر داد.
 محمد هادی حیدر زاده مدیر کل محیط زیست و دبیر کارگروه مدیریت پسماند استان تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر افزود: یکی از مشکلات جدی پسماند استان تهران نخاله‌های ساختمانی بوده که منظر استان را دچار تخریب و مشکلات ایمنی در بحث راه‌ها و سایر مسائل اجتماعی و زیست محیطی ایجاد کرده است.
 
وی با اشاره به تشکیل کمیته ای در خصوص نخاله‌های ساختمانی افزود: در این خصوص دو موضوع در کوتاه مدت و بلند مدت پیگیری می‌شود که در بلند مدت تدوین طرح جامع مدیریت پسماند نخاله‌های ساختمانی و وظایف تمامی دستگاه‌ها از جمله تولید کننده خصوصی، شهرداری و محیط زیست مشخص می‌شود.
 
  حیدر زاده به طرح کوتاه مدت اشاره کردو گفت: با توجه به  این که فصل احیای معادن بوده و تعدادی از معادن در استان زمان بهره برداری آن به پایان رسیده می‌تواند با امکان سنجی برای نخاله های ساختمانی تبدیل به کود شود.
 
مدیر کل محیط زیست استان تهران تصریح کرد:‌ایجاد سه کارخانه بازیافت نخاله‌های ساختمانی مورد تصویب قرار گرفته که احتمالا یک مورد آن در آراد کوه و دو مودر دیگر به زودی مکان یابی می شود.
 
حیدرزاده با اشاره به مشکلات وارده در انتقال پسماندهای نخاله گفت: یکی از مشکلاتی که در انتقال پسماندهای نخاله وجود دارد بحث کامیون‌هایی است که در برخی فاقد مجوز بوده که مقرر شده در قالب آژانس نخاله‌های ساماندهی مناسب مناسبی صورت گیرد.
 
وی در ادامه افزود: یکی از دیگر مشکلات موجود، بحث پوشش این کامیون‌ها است که اکثر این کامیون‌ها محل نخاله‌های ساختمانی روباز هستند و در زمان انتقال آلودگی ایجاد می‌کنند و همچنین با ایجاد آژانس نخاله‌های ساختمانی، مبدا، مقصد و مسیر کنترل می‌شود که با وارد شدن بخش خصوصی این ماشین‌ها به GPSمجهز شده و با ردیابی، بارها در مراکزی که به این منظور پیش بینی شده تخلیه می‌شوند.
 
حیدر زاده خاطر نشان کرد: در کارگاه مدیریت پسماند، زباله‌های بیمارستانی در اولویت قرار گرفته که در جلسه آینده در این خصوص ورود پیدا خواهیم کرد.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن