تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه كه روزه مى‏گيرى بايد چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819265554




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روزنامه های اصفهان: موج سوم ایدز زنان را تهدید می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: روزنامه های اصفهان: موج سوم ایدز زنان را تهدید می کند اصفهان - ایرنا- تهدید موج سوم ایدز علیه زنان، موضوع مورد توجه روزنامه های استان اصفهان در روز دوشنبه دهم آذر است.


**اصفهان زیبا
روزنامه اصفهان زیبا در شماره روز دوشنبه خود نوشت: در نشست کمیته آموزش و اطلاع رسانی ایدز عنوان شد، موج سوم ایدز زنان را تهدید می کند.
این روزنامه افرود: مدیر گروه مبارزه با بیماریهای مرکز بهداشت استان در نشست کمیته آموزش و اطلاع رسانی ایدز با اشاره به اینکه روند شیوع و ابتلا ایدز به عنوان یک بیماری عفونی در حال تغییر است، گفت: در 10 سال نخست، پیدایش این بیماری در بسیاری از معتادان به شکل تزریقی مشاهده می شد در حالی که بنا به گزارش های سال 92، 40 درصد موارد انتقال ایدز از طریق تماس جنسی اعلام شده است.
انگ و مخفی کاری ایدز مهم ترین معضل این بیماری است.
دکتر رضا فدایی جمعیت مبتلایان به ایدز در استان را بیش از 600 نفر اعلام کرد و گفت: در حال حاضر ایدز از طریق جنسی افزایش یافته است.
ایرانی ها 3 میلیارد روز کاری در شبکه های اجتماعی هستند به نقل از معاون مرکز فضای مجازی بسیج کشور، بقاع متبرکه به قطب فرهنگی تبدیل می شود و گفت و گوی اصفهان زیبا با حمیدرضا فولادگر به مناسبت روز مجلس از دیگر عنوان های امروز این روزنامه است.

**اصفهان امروز
روزنامه اصفهان امروز نیز با عنوان« یک روز در مشاوره بیماری های رفتاری اصفهان، ایدز بیماری است کابوس نبینید» به بررسی این موضوع پرداخت و نوشت: آمار ایدز در زنان در حال رسیدن به مردان است.
توریست ها احساس امنیت می خواهند، زاینده رود که جاری است دغدغه آب بیشتر می شود، ذوب آهن در اندیشه تلافی و هوای اصفهان تا 10 روز آینده صاف است عنوان های مهم این روزنامه است.

**نسل فردا
روزنامه نسل فردا نیز در شمار روز دوشنبه با سرتیتر رفتارهای پرخطر جنسی فاجعه آفرید نوشت: موج سوم ایدز در ایران.
تبرئه یک دیکتاتور، روحیه ایستادگی مایه آبروی نیروهای مسلح است،حمایت از معلولان و سالمندان در جلسه علنی شورای شهر اصفهان، دیگر عنوان های مهم این روزنامه است.

**روزنامه زاینده رود
زاینده رود در شمار امروز خود به ایدز پرداخت و تیتر زد: موج سوم ایدز دامن زنان را گرفته است.
این روزنامه همچنین با عنوان« 20 ماه تا روشن شدن چراغ ورزشگاه نقش جهان» به نقل از مدیر عامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی نوشت: امیدواریم بتوانیم گامی در جهت تکمیل پروژه هایی که سالیان سال است ناتمام مانده برداریم تا مردم اصفهان بتوانند از این پروژه ملی به نحو بسیار خوبی بهره برداری کنند.

**نصف جهان
در شماره روز دوشنبه روزنامه نصف جهان نیز عناوینی همچون: برای ثبت نام فقط تا پایان هفته جاری زمان دارید، نیروگاه های خورشیدی به منازل می آیند، در هشت ماه نخست سال 93 صورت گرفت/اهدای خون بیش از 85 هزار اصفهانی به بیماران نیازمند، شهر زیرزمینی معروف اصفهان دوباره خبر ساز شد/کشف ساختار بی نظیر آبرسانی قرون گذشته در نوش آباد و بحث احیای گاوخونی، خوراک رسانه ای بود، جلب توجه کرد.
گ/8114/ 607


10/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن