تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سپاسگزارى منافق از زبانش فراتر نمى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820285838




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محدودیت پرواز از فرودگاه اردبیل


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: محدودیت پرواز از فرودگاه اردبیل نشریه "جنت سرا" در آخرین شماره خود طی یادداشتی به مشکلات پروازهای فرودگاه اردبیل پرداخته است.


این نشریه در مطلبی با عنوان "برنامه پروازهای فرودگاه اردبیل با نیازهای مردم این استان سازگار نیست" ،نوشت: پروازهای اردبیل به تهران از سوی شرکت های هواپیمایی به خصوص از هواپیمایی جمهوری اسلامی به حداقل رسیده، به طوری که این شرکت جز یکشنبه ها فقط یک پرواز از تهران به اردبیل دارد و هواپیمایی آسمان نیز در هفته تنها دو پرواز، که این میزان به هیچ وجه پاسخگو نیست؛ بیشتر پروازهای شرکت هما نیز نزدیکی ظهر از تهران به اردبیل صورت می گیرد که زمان مناسبی به حساب نمی آید.
یکی از مشکلات پروازها و ساعات آن در روزهای پنجشنبه و جمعه می باشد که در این روزها بیشتر استادان پروازی مراکز آموزش عالی استان برای حضور در کلاس های درس از طریق مسیرهای هوایی در اردبیل حضور می یابند در حالی که پروازها اوقاتی است که نمی توانند به موقع به اردبیل برسند و این امر یک نوع سردرگمی بین دانشجویان ایجاد می شود.
حال این سوال مطرح است که وظیفه مسوولان استان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در این زمینه چیست؟ چرا اردبیل نیز چون دیگر استان ها نباید از پروازهای متعدد در ساعات مختلف شبانه روز بهره مند باشند؟ چرا نیازها و مشکلات ساعات پرواز استان توسط فرودگاه اردبیل مورد توجه قرار نمی گیرد؟
آنهایی که ادعای حل مشکلات را دارند و از جمله نمایندگان استان چرا در زمینه رفع این مشکل اقدام نمی کنند؟ درست است که همیشه امکان تهیه بلیت برای آنها فراهم است و با هر پروازی که بخواهند می توانند مسافرت کنند، اما آیا همه مردم از این نعمت بهره مند هستند؟
حداقل انتظاری که مردم و به خصوص دانشجویان دوره های تحصیلات تکمیلی مراکز آموزش عالی استان از نمایندگان دارند، این است که بجای پرداختن به مسایل حاشیه ای مانند تشکیل استان جدید و مصاحبه های مختلف در زمینه مسایل خارج استان، به نیازهای ریز و درشت مردم توجه کنند و از جمله درافزایش پروازهای شرکت های هواپیمایی در ساعات مورد نیاز."
8123/593


10/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن