تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):هر كس برادر (دينى) خود را پنهانى نصيحت كند، او را آراسته و اگر آشكارا نصيحتش نماي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820211115




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران برای برخورداری از انرژی صلح آمیز هسته ای باید قدرتمند ظاهر شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیرکل اطلاع رسانی نیجر: ایران برای برخورداری از انرژی صلح آمیز هسته ای باید قدرتمند ظاهر شود تهران- ایرنا- "عبدولای کولیبالی" ( Abdoulay Coulibaly) مدیرکل اطلاع رسانی کشور نیجر با ناعادلانه خواندن اقدامات کشورهای غربی علیه ایران برای جلوگیری از برخورداری از انرژی صلح آمیز هسته ای، گفت: ایران به عنوان کشوری قدرتمند، مستقل و اسلامی برای برخورداری از انرژی صلح آمیزهسته ای در سطح کشورهای قدرتمند ظاهر شود.


کولیبالی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا، در مورد فشار کشورهای غربی بر ایران برای ممانعت از برخورداری ایران از انرژی صلح آمیز هسته ای، گفت: این فشارها ناعادلانه است، چرا که ایران همانند همه کشورهای جهان حق برخورداری از انرژی هسته ای را دارد.
وی افزود: مقامات ایرانی بارها اعلام کرده اند که در برنامه هسته ای تنها اهداف صلح آمیز را دنبال می کنند و به همین دلیل گروه 1+5 به ادامه یافتن مذاکرات هسته ای و تمدید زمان آن تصمیم گرفت تا راه حلی قطعی و جامع برای پرونده یافت شود.
مدیرکل اطلاع رسانی کشور نیجر با اشاره به سخنانش در جریان نشست کارشناسان اطلاع رسانی"سازمان همکاری اسلامی" (OCI) با تاکید بر ضرورت ایجاد شبکه ماهواره ای ویژه این سازمان، تاکید کرد: با توجه به رویکرد خشونت طلبانه گروه های تندرو، عدم تسامح آنان و نیز با توجه به شمار زیاد دشمنان اسلام که با استفاده از شبکه های تلویزیونی غربی در جهت تیره کردن وجهه اسلام فعالیت می کنند، ایجاد این شبکه ویژه کشورهای اسلامی بیش از هر زمان دیگری به یک ضرورت غیرقابل اجتناب تبدیل شده است.
وی خواستار همگرایی اهداف کشورهای اسلامی در ایجاد این شبکه شد و افزود: این شبکه نه تنها برای نشان دادن هویت و ارزش های واقعی اسلام که برای نمایش پیشرفت های دنیای اسلام یک ضرورت قلمداد می شود.
کولیبالی همچنین اقدام رسانه های غربی را در نسبت دادن تروریسم و خشونت به اسلام را اقدامی با هدف تعریف شده تخریب وجهه اسلام در جهان دانست و گفت: این در حالی است که اسلام دین صلح و تسامح است و کاملا با آنچه که توسط رسانه های غربی معرفی می شود، تفاوت دارد.
وی افزود: تبلیغات رسانه های غربی علیه اسلام دقیقا همان اهداف گروه های تندرو همچون "داعش" و "بوکوحرام" را دنبال می کند که در جهان خشونت و عدم تسامح را در مغایرت کامل با اصول اسلام، ترویج می کنند.
اجلاس دهمین وره وزرای اطلاع رسانی کشورهای اسلامی عضو سازمان همکاری اسلامی با هدف افزایش تحکیم وحدت و ارائه تصویر مناسب از اسلام و کشورهای اسلامی با حضور اعضا در تهران برگزار می شود.
نشست وزیران اطلاع رسانی کشورهای اسلامی روزهای 12 و 13 آذر ماه (3 و 4 دسامبر) و نشست کارشناسان ارشد نیز امروز و فردا(10 و 11 آذر) برگزار می شود.
اروپام** 9053** 1337


10/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن