تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مردم اگر در يارى حق كوتاهى نمى كرديد و در خوار ساختن باطل سستى نمى نموديد، كسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820236909




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استفاده صلح آمیز از دانش هسته ای حق همه کشورها از جمله ایران است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه موقت زاهدان: استفاده صلح آمیز از دانش هسته ای حق همه کشورها از جمله ایران است زاهدان - ایرنا - امام جمعه موقت زاهدان گفت: استفاده صلح آمیز از دانش هسته ای حق همه کشورها ، از جمله ایران است، اما مخالفت غربی ها برای به رسمیت شناختن این حق ایران نه به واسطه قدرت هسته ای بلکه نگرانی از نشر فرهنگ بسیجی مستتر در این پیشرفت است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی امروز در خطبه های نماز جمعه زاهدان در مصلای قدس افزود: مذاکره چیز پیچیده ای نیست، زیاده خواهی و سهم خواهی گروه 1+ 5 مذاکره را پیچیده کرده است و آنها مانع تراشی می کنند.
وی اضافه کرد: روزهای سرنوشت سازی در پیش است، بهانه گیری مانع توافق شده ، مشخص نیست طی دو روز آینده چه اتفاقی رخ دهد.
وی بیان کرد: هنوز مذاکره هسته ای تمام نشده است، موضوع حقوق بشر را مطرح کردند ، می خواهند مردم و نظام را از این بابت تحت فشار قرار دهند.
خطیب موقت نماز جمعه زاهدان تاکید کرد: قرار نیست با توافق یا نرسیدن به توافق چیزی اتفاق بیفتد، مگر در 35 سال تحریم چه کردند که بخواهند در آینده عمل کنند.
وی ادامه داد: تحریم ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شروع شد و هنوز هم ادامه دارد ، اگر گروه 1+5 حاضر به ادامه مذاکره شد، به دنبال هیاهو و تبلیغات منفی علیه نظام و مردم ایران است.
امام جمعه موقت زاهدان افزود: تا زمانی که استکبار، استکبار است و مردم ایران استکبار ستیز باشند، مشکل با غرب همچنان به قوت خود باقی است.
حجت الاسلام حمیدی در ادامه با اشاره به آغاز هفته بسیج گفت: بسیج شجره طیبه ای است که ریشه آن در نظام اسلامی رشد کرد و تثبیت شد، و در برهه های مختلف بویژه دفاع مقدس بیشترین نقش موثر را ایفا کرد.
وی اضافه کرد: تمامی دستاوردهای سازندگی، علمی و فناوری ایران مرهون فرهنگ و بصیرت بسیجی است و در سایه فرهنگ بسیجی در عرصه های مختلف به پیشرفت های زیادی دست یافته ایم.
وی با بیان این که امروز شاهد رشد شاخه هایی از فرهنگ بسیج در سوریه، لبنان، عراق و غزه هستیم تصریح کرد: بسیج به قشر خاصی تعلق ندارد زیرا، تفکر بسیجی یک فرهنگ است و همه ارکان نظام از جمله نیروهای مسلح، حوزه ها و دانشگاهها بسیجی هستند.
همچنین پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته زاهدان ، سرهنگ محسن اکبری جانشین سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان به تشریح نقش و اهمیت بسیج در خنثی سازی توطئه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی در دوره های مختلف پرداخت .
وی گفت: دشمن پس از ناتوانی در مقابله با جمهوری اسلامی ایران به جنگ نرم روی آورده که به لطف الهی و با بصیرت بسیجیان تاکنون این توطئه ها نقش برآب شده است.
وی افزود: در جنگ نرم باید بصیرت داشته باشیم و به موقع توطئه ها را تشخیص دهیم ، زیرا دشمن در صدد است با کمک ماهواره و شبکه های مختلف جوانان را از مذهب و باورهای اسلامی دور کند.
2047/


30/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن