تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819636095




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

غرب در قبال برنامه صلح آمیز هسته ای ایران زیاده خواه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیر بنیاد و مدرسه علمیه المهدی(عج) تایلند غرب در قبال برنامه صلح آمیز هسته ای ایران زیاده خواه است کوالالامپور – ایرنا – اندیشمند تایلندی و مدیر بنیاد و مدرسه علمیه المهدی(عج) این کشور بر این باور است که زیاده خواهی های غرب از ایران تنها به برنامه هسته ای محدود نمی شود و این زیاده خواهی ها ریشه در دشمنی غرب با ایران دارد.


"سیدسلیمان حسینی" رهبر شیعیان تایلند روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، تاکید کرد غرب تنها به دنبال تامین منافع خود است و مذاکره کنندگان ایران در برنامه هسته ای باید در این زمینه دقیق عمل کنند.
این اندیشمند تایلندی با اشاره با آیه 120 سوره بقره که می فرماید "یهودیان و ترسایان از تو خشنود نمی شوند، تا به آیینشان گردن نهی ..." تصریح کرد که با توجه به دشمنی غرب با ایران، راضی نگهداشتن غرب کار آسانی نیست.
رییس انجمن فارغ التحصیلان تایلند تاکید کرد که ماهیت صلح آمیز برنامه هسته ای ایران روشن است و بازرسی های مختلف آژانس بین المللی انرژی اتمی نیز صلح آمیز بودن این فعالیت ها را نشان می دهد.
وی گفت به رغم صلح آمیز بودن برنامه هسته ای ایران، به نظر می رسد که غربی ها به اهدافی فراتر از اختلال در مسیر پیشرفت برنامه هسته ای ایران می اندیشند.
سیدسیلمان حسینی در خصوص لغو تحریم های غیرانسانی علیه ایران نیز تاکید کرد "به این تحریم ها به صورت کامل باید پایان داده شود، هر چند که ایران همچنان متحدان زیادی در عرصه بین المللی دارد که می توانند تاثیرات تحریم ها را خنثی کند".
آساق**241 **1611


29/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن