تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدا اطاعت و پیروی از ما اهل بیت را سبب برقراری نظم اجتماعی در امت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817238437




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خیز بلند سیتی برای گرفتن صدرنشینی‌ از چلسی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
خیز بلند سیتی برای گرفتن صدرنشینی‌ از چلسی
پیروزی سه بر صفر منچستر‌سیتی مقابل ساوتهمپتن‌ موجب شد مانوئل‌ پیگرینی‌ به پس گرفتن صدر جدول رده بندی از چلسی کاملا امیدوار شود.


به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از  اسکای اسپرت، شاگردان مانوئل‌ پیگرینی‌ موفق شدند در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با نتیجه پر گل 3 بر صفر ساوتهمتن‌ تیم دوم جدول رده بندی را شکست دهند.
 
پیگرینی‌ که هفته‌های ابتدایی فصل را با انتقادات فراوان به دلیل کسب نتایج ضعیف‌ سپری کرده بود حالا با اطمینان‌ خاطر از تلاش شاگردانش برای دفاع از عنوان قهرمانی فصل گذشته‌ صحبت‌ می‌کند.
 
مربی سیتی پس از بازی گفت:حالا به رتبه دوم جدول صعود کردیم، از همان ابتدا به شما گفته بودم هنوز بازی‌های زیادی از فصل باقی مانده و زود است برای قهرمانی چلسی یا هر تیم دیگری اظهار نظر شود. شاید حرکت سیتی در رقابت‌های این فصل کند بوده باشد‌ اما هنوز 24 بازی دیگر پیش رو داریم و انگیزه قهرمانی در تک تک بازیکنان دیده می‌شود باید دید در  آینده چه اتفاقی  رخ می‌دهد ، هدف ما تقویت عملکرد تیم است.
 
پیگرینی در مورد اشتباه داور که پنالتی آشکار بازیکن ساوتهمپتن‌ بر روی سرجیو‌ آگوئرو‌ را تمارض بازیکن آرژانتینی تشخیص داد گفت: عجیب است، خطای خوزه فونته‌ بر روی آگوئرو آشکار بود و حتی یک پنالتی هم داشت اما قصد ندارم به داور اعتراض کنم زیرا کار آنان هم سختی‌های خود را دارد.
 
 پیگرینی در ادامه افزود: می‌توان در رقابت‌های این فصل ایرادات فراوانی‌ به سیتی وارد دانست ما نتوانستیم گلهای زیادی به ثمر برسانیم و حتی گل‌های زیادی هم دریافت کردیم اما تنها موضوعی که نمی‌توان سیتی را بابت آن مورد سرزنش قرار داد، روحیه قهرمانی تیم است. تمامی اعضای تیم با تمام توان برای پیروزی در هر رقابت تلاش می‌کند.
 
لمپارد: راجع به تمدید قرارداد با سیتی صحبت نکردم
 
فرانک لمپارد بازیکن نیویورک سیتی این فصل را به صورت قرضی در باشگاه منچستر یونایتد به سر می‌برد.

بازیکن 36 ساله باید ماه آینده به آمریکا و رقابت‌های MLS باز گردد اما برخی امیدوار هستند قرارداد قرضی لمپارد با سیتی تمدید شود.
 
لمپارد در توضیح ادامه فعالیت خود نزد منچستر سیتی گفت: من هیچ صحبتی با سران باشگاه راجع به این موضوع نداشتم. خوشحالم که آنان خواستار باقی ماندن من هستند اما تصمیم گیرنده نهایی مقامات باشگاه نیویورک سیتی هستند. باید دید در آینده چه پیش می آید.
 
لازم به ذکر است، لمپارد زننده یکی از سه گل منچستر سیتی در دیدار مقابل ساوتهمپتن بود. همین پیروزی موجب شد سیتی در جایگاه دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار بگیرد.
 
** فرناندینیو: حالا قدرت واقعی سیتی را ببینید!
 
فرناندینیو هافبک منچستر سیتی پس از پیروزی‌های اخیر این تیم مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان و ساوتهمپتن در لیگ برتر گفت: حالا همه می‌توانند قدرت واقعی سیتی را ببینند. ما وارد دوره زمانی جدیدی شده‌ایم. از همین الان تا پایان فصل می‌توانید چهره جدیدی از منچستر سیتی را شاهد باشید. این همان تیم قهرمان فصل گذشته است.
 
فرناندینیو در ادامه گفت: فصل را خیلی خوب شروع نکردیم اما در آخر نوامبر بازیهایمان به مراتب بهتر شد. حالا نیاز داریم همین کیفیت بازی را حفظ کنیم. اطمینان دارم پیروزی مقابل بایرن روحیه و انگیزه تیم را تا حد بسیار زیادی بالا برد. حالا با اعتماد به نفس بیشتری به استقبال بازی بعدی مقابل ساندرلند می‌رویم و به طور حتم خواستار پیروزی هستیم.

انتهای پیام/





تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن