تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819536721




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار چرداول: تیم مذاکره کننده با اقتدار از مصالح ملی دفاع کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندار چرداول: تیم مذاکره کننده با اقتدار از مصالح ملی دفاع کرد ایلام - ایرنا - فرماندار چرداول گفت: تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران با اقتدار از مصالح نظام در برنامه استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای دفاع کرد.


به گزارش ایرنا، "پرویز کولانی" روز دوشنبه در نشست سیاسی بصیرتی با حضور دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان چرداول اظهار کرد: مبنای جمهوری اسلامی ایران بر دموکراسی است و دولت تدبیر و امید نیز با رویکرد عقلانیت و اعتدال گرایی مورد نظر مردم شکل گرفته است.
وی با اشاره به مذاکرات نمایندگان کشورمان با اعضای 1+5 افزود: اقتدار و عقلانیت نظام و تدبیر دولت یازدهم کشورهای بزرگ جهان را به پای میز مذاکره کشاند و دولت دکتر روحانی بر خواسته های معقول خود پافشاری می کند.
فرماندار چرداول تاکید نمایندگان ایران در مذاکرات بر حقوق مسلم جمهوری اسلامی در استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای را دلیل طولانی شدن مذاکرات دانست و تاکید کرد: مهم ترین عامل اقتدار و موفقیت کشورمان در گفت و گو های هسته ای راهنمایی و همراهی رهبر معظم انقلاب و حمایت های مردمی است.
کولانی به مشکلات مذاکرات هسته ای در گذشته اشاره کرد و یادآور شد: گره کور هسته ای با عقلانیت دولت یازدهم باز شد و استقبال و رغبت کشورهای بزرگ جهان در مذاکره با ایران نشان دهنده بزرگی و عظمت ملت ایران است.
وی انسجام اجتماعی. سیاسی، دینی و عقیدتی مردم و پرهیز از افراطی گرایی را نشان دهنده اعتقاد دولت دکتر روحانی به وحدت و همدلی دانست.
فرماندار چرداول عملکرد دولت در یکسال گذشته را مثبت ارزیابی کرد و گفت: سیاست دولت تدبیر و امید مدیریت تورم و ایجاد آرامش اقتصادی است و کاهش تورم از 40 به 18 درصد موفقیت بزرگ اقتصادی دولت است.
کولانی اضافه کرد: موفقیت نظام و دولت یازدهم در سایه حمایت و پشتیبانی رهبر معظم انقلاب اسلامی محقق شده است.
وی در پایان تحول گرا بودن ، منتقد بودن و تحلیل گر بودن را از ویژگی های دانش آموزان و دانشجویان برشمرد و اظهار کرد: دولت یازدهم از انتقاد دلسوزانه تمامی افراد با گرایش های مختلف استقبال می کند. ک/2
540


10/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن