تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804032944




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شیرین سازی و انتقال آب به کویر مرکزی از احکام دائمی بودجه شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی: شیرین سازی و انتقال آب به کویر مرکزی از احکام دائمی بودجه شد سمنان - ایرنا - عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: در احکام دائمی بودجه مصوب مجلس شورای اسلامی مقرر شد یک درصد از درآمد نفت، به چند پروژه که یکی از آنها شیرین سازی و انتقال آب به کویری مرکزی است اختصاص یابد.


علیرضا خسروی روز دوشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی استان سمنان، با اشاره به پروژه انتقال آب دریای خزر به کویر مرکزی کشور، گفت: مسوولان کشور به این نتیجه رسیده است که چاره ای جز انتقال آب به کویر مرکزی کشور وجود ندارد.
وی با اشاره به بحران آب و خالی شدن کویر مرکزی ایران از جمعیت خالی اضافه کرد: در این مصوبه مقرر شده است که یک درصد از درآمد نفت کشور به چند پروژه مهم عمرانی کشور اختصاص یابد که یکی از آنها شیرین سازی و انتقال آب به کویر مرکزی است.
نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروزه با پیشرفت علم بسیاری از ایده هایی که در ذهن بوده عملی می شود، گفت: کشور امارات متحده عربی در مذاکراتی با کره جنوبی، به دنبال کاهش 10 درجه سانتیگرادی دمای هوای کشورش است.
وی به مشکلات بودجه ای در بخشهای مختلف کشور اشاره و خاطرنشان کرد: مشخص نبودن رویکرد دولت در مورد برخی بخشها و فقدان آمایش و اطلاعات و آمار دقیق، کشور را از مدیریت مسایل جاری با مالیات ناتوان می کند.
وی با بیان اینکه اگر بخشهای مالی داخل کشور درست ساماندهی شوند نیازی به پول نفت نداریم، افزود: جلوگیری از فرار مالیاتی بسیاری از بنگاههای مالی بزرگ، جایگزینی نگاه ملی به جای دیدگاه درآمد - هزینه ای، ساماندهی سهم حق بیمه برای موارد مختلف و ... از مسایلی است که باید به آنها توجه شود.
خسروی تاکید کرد: شفاف سازی و ساماندهی بخشهای مالی داخلی یکی از راهکاری تحقق اقتصاد مقاومتی مطرح شده از سوی رهبری است ولی برای ورود به برخی بخشها مقاومتهایی وجود دارد که مانع شفاف سازی ها می شود.

** تیم مذاکرات ایرانی در مقابل گروه 5و مشاورانش تنها بود
وی به روند مذاکرات ایران با 5 +1 اشاره کرد و اظهار داشت: باید به تیم مذاکره کننده ایرانی تبریک گفت ولی باید توجه داشت که تیم طرف مقابل ایران مشاورانی از کشورهای مختلف دارند ولی تیم مذاکره کننده ایرانی تنهاست.
وی آشکار و علنی کردن روند مذاکرات هسته ای را راهکاری به سود ایران اسلامی دانست و گفت: در روش فعلی که به نفع طرف مقابل ایران است، هیچکس نباید از مذاکرات سر دربیاورد.
وی با اشاره به اینکه تیم ایرانی مذاکره کننده باید از صاحبنظران، حقوقدانان و کارشناسان تنظیم قراردادهای بین المللی مشورت بگیرند، افزود: ایران اسلامی باید راهکاری اتخاذ کند تا هر توافق با شناخت کامل از متن و مسایل فنی همراه باشد.
خسروی به مشکلات فراروی سرمایه گذاران در کشور اشاره و خاطرنشان کرد: ایران اسلامی به سرمایه گذار خارجی نیازی ندارد و تنها مساله پیچیدگی های روند اداری و موانع زیاد سرمایه گذاری در کشور است.
نماینده مردم شهرستانهای سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در نشست مجمع نمایندگان با استاندار سمنان، به منظور تسریع در روند سرمایه گذاری، یکی از معاونین استانداری به عنوان معین هر شهرستان تعیین شد تا مشکلات سرمایه گذاران به کمترین حد برسد.

گفتنی است نمایندگان در نشست علنی امروز (یکشنبه 18 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی، با 151 رأی موافق، 55 رأی مخالف و 10 رأی ممتنع از مجموع 231 نماینده حاضر با کلیات طرح الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و اصلاحات و الحاقات بعدی آن موافقت کردند.

این طرح برای دائمی کردن برخی احکام بودجه های سالیانه است که هر سال در بودجه های سنواتی تکرار می شود و با تصویب نهایی آن، این احکام از متن بودجه های سالیانه حذف خواهد شد و به شکل قانون دائمی در می آید.ک/3
611/599/ 605


10/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن