تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801702036




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاشت شش هزار نهال به یادبود شش هزار شهید استان قم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کاشت شش هزار نهال به یادبود شش هزار شهید استان قم قم- ایرنا- شش هزار نهال درقم به یادبود شش هزار شهید استان در بوستان زائر با حضور مسوولان کاشته شد.


به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، رییس شورای اسلامی شهر قم در این آیین
که با عنوان همایش شجره طیبه و کاشت شش هزار نهال و درخت مثمر به منظور یادبود شش هزار شهید استان قم بود ، رییس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه شهدا ولی نعمتان مردم هستند، اظهار کرد: مراسم کاشت نهال و درخت به مناسبت زنده نگهداشتن یاد شش هزار شهید استان و ترویج فرهنگ شهادت برگزار شده است.
"ولی الله بیاتی" با بیان اینکه در زمان انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس بسیج خدمات موثر و قابل توجهی داشته است، افزود: مهمترین این خدمات در دوران دفاع مقدس بوده است که پس از فرمان امام خمینی(ره) افرادی که به نظام جمهوری اسلامی ایران اعتقاد داشتند و گوش به فرمان رهبری بودند در جبهه های حق علیه باطل حضور پیدا کردند.
وی اضافه کرد: فعالیت بسیج در دوران هشت سال دفاع مقدس گنجینه گرانبهایی است که باید در حفظ و نگهداری آن کوشا باشیم که در این مسیر می توان از خاطرات و وصیت های شهدا که نشان دهنده رشادت ها و مقاومت آنان است، استفاده کنیم.
وی با اشاره به اینکه پس از دوران هشت سال دفاع مقدس بسیج در تمامی عرصه های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی فعالیت داشته است، گفت: یکی از مهمترین اقدامات بسیج پس از دوران دفاع مقدس آبادانی و سازندگی کشور بوده که دلیل این امر خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران و کسب رضای الهی است.
بیاتی دربخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه کشورهای مختلف ایران را الگوی خود قرار می دهند، گفت: فعالیت گروه های مردمی با عنوان بسیج سبب شده است تا بسیاری از کشورهایی که در حال جنگ هستند از بسیج ایران الگوبرداری کنند.
رییس شورای اسلامی شهر قم در ادامه به شایعه استعفای شهردار قم گفت: در چند روز گذشته به دلیل انتشار کذب استعفای شهردار قم از برخی از رسانه ها مشکلاتی در شهر شکل گرفت که شهردار قم تنها در فضای مجازی سخنانی را با حضرت معصومه(س) مطرح کرده بود.
وی تاکید کرد: شهردار قم فردی دلسوز و خدمتگزار است که تمام وقت خود را صرف آبادانی و خدمت به شهروندان قمی می کند.
وی با اشاره به تشکیل جلسه فوق العاده شورای اسلامی شهر در خصوص خبر استعفای شهردار قم، گفت: شب گذشته جلسه ای در شورای اسلامی شهر تشکیل شد که تمامی اعضای شورای اسلامی شهر حمایت جدی خود را از شهردار قم اعلام کردند و از وی تقاضا کردند استعفای خود را تقدیم شورای اسلامی شهر نکند.
بیاتی تصریح کرد: هیات رییسه شورای اسلامی شهر قم در دیداری با اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اهم اقدامات شهرداری و شورای اسلامی شهر قم را مطرح کرد و اعضای جامعه مدرسین از اقدامات شهرداری و دوره چهارم شورای اسلامی شهر قم اظهار رضایت کردند.
وی با اشاره به اینکه مدیران و مسوولان برای خدمت به مردم باید همراه و همدل باشند، گفت: تخریب امری آسان است، اما آبادانی یک امر مشکل است که مسوولان با اتحاد با یکدیگر باید در امر آبادانی فعالیت کنند.
مسوول بسیج کارکنان ادارات قم نیز در این آیین با اشاره به کاشت این شش هزار نهال در بوستان زائر گفت: برای نخستین بار در شهر قم شاهد کاشت درخت به منظور زنده نگهداشتن یاد شهدا و ترویج فرهنگ شهادت هستیم.
این آیین با حضور شهردار قم، رییس شورای اسلامی شهر قم، مسوول بسیج کارکنان استان قم، کارکنان شهرداری و جمعی از بسیجیان شهر قم برگزار شد.ک/1
/7404/ 550/


09/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن