تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818792881




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران: چهارهزار دانشجو شاهد و ایثارگر دراستان قزوین تحصیل می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران: چهارهزار دانشجو شاهد و ایثارگر دراستان قزوین تحصیل می کنند قزوین- ایرنا- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از تحصیل چهار هزار دانشجو شاهد و ایثارگر در استان خبر داد و گفت: این تعداد در 60 واحد دانشگاهی مشغول به تحصیل هستند.


به گزارش ایرنا، "نادر نصیری" عصر شنبه در نخستین جلسه هم اندیشی روسای دانشگاه پیام نور و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان طی سخنانی خواستار کاهش مشکلات دانشجویان شاهد و ایثارگر در دانشگاه ها شد.
وی با اشاره به اینکه امروزه ما شاهد جنگ نرم هستیم، اظهارکرد: برهمین اساس نیاز است تا فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بیش از پیش نهادینه شده و در کنار علم و جهاد علمی قرار گیرد.
نصیری ادامه داد: ما به دنبال نمایان کردن حقیقت فرهنگ شهادت و ایثار هستیم و دانشگاهها با توجه به اینکه محل پردازش داده های علمی و فرهنگی هستند در خط مقدم جنگ نرم قرار دارند.
وی تسهیل در روند امور فرهنگی دانشجویان شاهد و ایثارگر در دانشگاه پیام نور قزوین را از اهداف دیگر برپایی این جلسه برشمرد و گفت: این موضوع برای مسوولان بنیاد مهم است چرا که اعتقاد داریم که این دانشجویان سفیران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دانشگاه ها هستند.
نصیری تقویت بنیه علمی و تکمیلی تحصیلات دانشجویان شاهد و ایثارگر و کاهش مشروطی و سنواتی آنان را از دیگر اهداف برگزاری این جلسه برشمرد و گفت: تشکیل کلاس های جبرانی و تقویتی و استفاده از توانمندی های آنان می تواند در تحقق این هدف تاثیرگذار باشد.
وی با بیان اینکه همه ما مدیون خون شهدا و مجاهدت های ایثارگران هستیم، گفت: باید هر خدمتی که در توان ما است، برای این قشر انجام بدهیم.
نصیری با اشاره به اینکه درمان از مهمترین مشکلات ایثارگران است، گفت: طبق قانون بودجه امسال باید از محل اعتبارات دستگاه های اجرایی در تامین هزینه های درمان آنان کم و به بنیاد داده شود که تاکنون این موضوع محقق نشده است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه همه ما اذعان داریم که امنیت کشورمان را مدیون ایثارگران هستیم، افزود: بعد از گذشت 35 سال از انقلاب اسلامی هنوز ما در تامین هزینه های درمان آنان با مشکل مواجه هستیم که باید در رفع آن، همه دستگاه های دولتی کمک کنند.
نصیری گفت: ما انتظار داریم در عرصه های مختلف اجتماعی مدیران با توجه به توانایی و وضعیت مالی در رفع مشکلات خانواده ایثارگران به ویژه درمان به ما کمک کنند.
رییس دانشگاه پیام نور قزوین در این جلسه گفت: رفع مشکلات تحصیلی، اداری و شهریه ای دانشجویان از مهمترین وظایف ستاد شاهد و ایثارگر در دانشگاه ها است.
"فرهنگ میزانی" با بیان اینکه ستاد دانشجویان شاهد و ایثارگر در قزوین فعال است، اظهار داشت: دانشگاه ارتباط خوبی با این ستاد دارد و اقدامات شایسته ای را تاکنون انجام داده است.
وی با اشاره به اینکه آمار قابل توجهی از دانشجویان شاهد و ایثارگر در دانشگاه های پیام نور استان قزوین تحصیل می کنند، گفت: به همین دلیل برای رفع مشکلات و ارایه خدمات مطلوب به آنان، ستاد یاد شده در دانشگاه های دیگر نیز تشکیل شده است.
میزانی با اشاره به اینکه برگزاری نخستین جلسه هم اندیشی یاد شده باید آغاز رسمی تشکیل ستادهای شاهد و ایثارگر به صورت منظم در دانشگاه ها باشد، اضافه کرد: این ستاد باید با هدف رفع مشکلات دانشجویان، هر ترم یک بار تشکیل بشود تا بنیه علمی و امور فرهنگی دانشجویان شاهد و ایثارگر تقویت شود.
7389/ 614


25/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن