تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نگاه مؤمن عبرت آميز و نگاه منافق سرگرمى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819273396




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرهنگ قرآن و نماز در مهدهای کودک باید ترویج یابد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرهنگ قرآن و نماز در مهدهای کودک باید ترویج یابد تهران- ایرنا- مدیر کل دفتر فرهنگی سازمان بهزیستی کشور با تاکید بر این که فرهنگ غنی قرآن کریم و ترویج معارف اهل بیت (ع) یکی از ضروریات است، گفت: باید آموزش قرآن و نماز در مهدهای کودک به یک فرهنگ تبدیل و در این مراکز ترویج یابد.


به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، « اردشیر بهلولی» روز یکشنبه در مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی آموزشی قرآن و عترت ویژه بهزیستی کشور که در سالن هنری سوره برگزار شد ، این مطلب را بیان کرد.
نامبرده افزود: رویکرد سی و دومین جشنواره فرهنگی، آموزشی قرآن و عترت امسال به سوی توسعه فعالیت های آموزشی و توانمندسازی در یادگیری و درک مفاهیم قرآن تعیین شده است.
وی ادامه داد: سی و دومین جشنواره فرهنگی آموزشی قرآن و عترت با هدف نهادینه سازی فرهنگ غنی قرآن کریم و ترویج معارف ناب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در بدنه سازمان و جوامع هدف آن برگزار شده است.
بهلولی خاطر نشان کرد: جشنواره فرهنگی آموزشی قرآن و عترت در 9 بخش از جمله کارکنان و خانواده کارکنان ، روشندلان، معلولان جسمی و حرکتی، مراکز شبه خانواده، مراکز آسیب اجتماعی زنان سرپرست خانوار، مهدهای کودک (کودکان)، مهدهای کودک (مربیان) و مدیران سازمانی و همچنین در 16 رشته شفاهی، مکتوب، بخش رسانه های دیجیتال، بخش هنری و بخش گروهی برگزار شد.
مدیر کل دفتر فرهنگی سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: در بخش آموزشی این جشنواره فعالیت های متعددی از جمله توزیع پوسترهای جشنواره، بروشورهای آموزه های قرآنی در سه بخش (قرآن و جوان، قرآن و رزق حلال ، قرآن و همسایه داری) ، لوح فشرده نوای ملکوت شامل قطعات تواشی و همخوانی انجام شده است.
بهلولی گفت: در این جشنواره همانند سالهای گذشته از قشرهای مختلف شرکت کردند که به عنوان مثال می توان به گروه های هدف همچون فرزندان مراکز شبه خانواده، مربیان و خردسالان مهدهای کودک کشور و فرهیختگان سازمان اشاره کرد.
وی اظهار داشت: برگزاری مسابقات شفاهی در بخش استانی در جشنوراه قرآن و عترت در مرداد و شهریور ماه 92 برگزار و آثار هنری مسابقات مکتوب تا پایان شهریور92 به دبیرخانه ارسال شد و در مجموع تمام رشته ها و بخش های برگزاری جشنواره در مرحله استانی تعداد 50 هزار نفر شرکت کردند.
براساس این گزارش، در پایان این مراسم از 200 برگزیده و منتخب سی و دومین جشنواره فرهنگ آموزشی قرآن و عترت ویژه بهزیستی کشور تجلیل خواهد شد.
اجتمام**9188**1436


09/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن