تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذير...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803017256




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پناهیان: سبک زندگی اسلامی، در دانشگاهها آموزش داده شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: پناهیان: سبک زندگی اسلامی، در دانشگاهها آموزش داده شود اصفهان- ایرنا- حجت الاسلام علیرضا پناهیان گفت: سبک زندگی اسلامی باید در مدارس و دانشگاههای کشور آموزش داده شود.


به گزارش ایرنا، پناهیان شنبه شب در همایش « فرهنگ و سبک زندگی اسلامی» که در آستان مقدس امامزاده عزالدین محمد(ع) شهرستان مبارکه برگزار شد، با اشاره به تلاش هایی که در سال های اخیر برای افزایش ایمان و محبت مردم به اهل بیت در کشور انجام شده، اظهار کرد: در جهت تقویت ایمان و محبت مردم به اهل بیت(ع) اقدامات بسیاری صورت گرفته و سبب شده که مردم ما از هر قشری به سطح مناسبی از ایمان و محبت به اهل بیت(ع) برسند.
وی حضور اکثر مردم در جلسات عزاداری امام حسین (ع)سالار شهیدان را از جمله دلایل افزایش ایمان مردم دانست و افزود: مردم ما در حد مطلوبی از ایمان و محبت به اهل بیت(ع) قرار گرفته اند و همین مقدار برای یک جامعه کفایت می کند.
این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه افزایش ایمان و زندگی به سبک اسلامی به موازات هم حرکت می کند، خاطر نشان کرد: برای اصلاح و ارتقای ایمان، باید رفتار و سبک زندگی را اصلاح کرده و شیوه زندگی خود را بر اساس سخنان ائمه(ع) و پیامبر گرامی اسلام تنظیم کنیم چراکه این افراد دریای بیکرانی از دانش را به همراه داشته و همواره مومنان را به بهترین راه هدایت کرده اند.
وی به سخنان پیامبر گرامی اسلام و هدایت های ایشان برای زندگی بهتر و ساخت زندگی دنیوی اشاره کرد و گفت: یک هزار و 400 سال پیش، پیامبر گرامی اسلام در سخنان خود بهترین راه برای زندگی در این دنیا را به انسان ها معرفی کردند ولی متأسفانه جامعه اسلامی کمتر به این رهنمود ها عمل کرده و اکنون که برخی از دانشمندان به این حقایق پی برده اند، شاهد نشانه هایی از عمل به این دستورات هستیم.
پناهیان عدم کنترل در رفتار خود را دلیل رشد نکردن انسان ها خواند و بیان کرد: ائمه ما با توجه به دانش خود تمام راههای رشد و بالندگی در زندگی دنیوی را ارئه کرده اند ولی جامعه اسلامی بر خلاف محبت و ایمانی که به آنها دارند، به این دستورات عمل نکرده که این مسئله نشانی از دانش جزیی مردم بوده و همین موضوع سبب جلوگیری از رشد و بالندگی آنها می شود.
وی بیان راه های زندگی به سبک اسلامی در مدارس و دانشگا ه ها را ضروری عنوان کرد و افزود: تمام روش های زندگی به سبک اسلامی همراه با جزئیات آن که توسط ائمه(ع) بیان شده، باید به واسطه مدارس و دانشگاه ها آموزش داده شود و علاوه بر این جامعه اسلامی نیز باید این دستورات را سرلوحه کار خود قرار دهند.
این استاد حوزه و دانشگاه عدم استفاده از لباس تنگ، استفاده از غذای سبک برای شام و استفاده از 2 وعده غذا به عنوان صبحانه و شام را از جمله مواردی عنوان کرد که اهل بیت(ع) به آن اشاره کرده اند.
وی با بیان اینکه خواندن نماز شب سبب کسب انرژی و شادابی انسان می شود، تصریح کرد: انسان سالم از تمام قسمت های بدن خود انرژی ساطع می کند و وقتی قسمتی از بدن دچار آسیب دیدگی یا مریضی می شود، در این قسمت هیچ انرژی وجود نداشته و بر اساس گفته افرادی که در علم انرژی درمانی تجریه بسیاری دارند، انسان می تواند با ایستادن روبه قبله وگرفتن دو دست رو به روی صورت، به مدت 10 دقیقه قبل از اذان صبح انرژی بسیاری کسب کند و از بیماری ها در امان باشد.
شهرستان مبارکه با 143 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.
7150/پ/ 607


09/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن