تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آن‏كه خدا را شناخت ، از او ترسيد و آن كس كه از خدا ترسيد ، ترس از خدا او را به عم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821173737




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سامانه بایگانی های راکد رونمایی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: با حضور رییس مرکز اسناد کتابخانه ملی: سامانه بایگانی های راکد رونمایی شد تهران - ایرنا-همزمان با برگزاری پنجمین همایش مدیران اسناد کشور در مراسمی امروز یکشنبه با حضور رضا صالحی امیری مشاور رییس جهموری و رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، سامانه بایگانی های راکد رونمایی شد.


به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، این سامانه در راستای سیاست و اهداف آرشیو کتابخانه ملی ایران به منظور تصحیح، امحای اوراق زائد، صرفه جویی، طراحی شده است.
ظرفیت ورود و پردازش به سامانه بایگانی های راکت بسیار بوده و دستگاه ای مختلف می توانند با ثبت کاربردی و شناسه عبور اطلاعات بایگانی خود را ثبت کرده و از آن بهره برداری کنند.در این سامانه نوع سوابق، شرایط نگهداری، تاریخ اسناد و غیره ثبت می شود.
پنجمین همایش مدیران اسناد کشور به منظور ارزیابی اقدامات صورت گرفته در دستگاه ها در زمینه مدیریت اسناد، نظارت، بازرسی، بررسی، ارزشیابی، دانش افزایی در حوزه مدیریت اسناد، آرشیو و غیره در کتابخانه ملی برگزار شد.
مدیریت تولید، انتشار، حفظ و نگهداری مکاتبات و سوابق موجود در اتوماسیون اداری با رویکرد استانداردسازی، نقش و جایگاه سازمان متبوع در مدیریت اسناد الکترونیک نیز از مهم ترین اهداف برگزاری این همایش است.
فراهنگ**9022**9132**1601**


09/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن