تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ مرد و زن مؤمنى نيست كه دست محبت بر سر يتيمى بگذارد، مگر اين كه خداوند به اندازه ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804624348




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزن بدن بر عملکرد جنسی موثر است


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی:
وزن بدن بر عملکرد جنسی موثر است نتایج مطالعه چند مرکز از جمله بیمارستان عمومی تورنتو و ایالات متحده، انگلستان و آلمان روی ۲۴۲ زن ۱۸ تا ۳۲ ساله که دچار اختلالات غذا خوردن بودند، نشان داد در دو سوم آنها دریافت کالری محدود، باعث کاهش عملکرد جنسی می‌شود.


وزن بدن بر عملکرد جنسی موثر است .jpg
این مطالعه نشان می‌دهد کاهش وزن، اضطراب و استرس با کاهش میل جنسی رابطه دارد. به گفته سیرا، یکی از این محققان، لاغری مفرط نیز باعث اختلال در عملکرد هیپوتالاموس، غده هیپوفیز و تخمدان می‌شود و در نهایت از سیکل قاعدگی منظم جلوگیری می‌کند.هر ماه با سیکل قاعدگی، تخمک از تخمدان آزاد می‌شود که با به هم ریختن سیکل قاعدگی، در عملکرد این تخمک‌ اختلال به‌وجود می‌آید، بنابراین اگر موادمغذی موردنیاز را مصرف نکنید و وزنتان بیش‌ازحد کم باشد، بارداری موفقی نخواهید داشت.
به گفته این محقق، شاخص توده بدن طبیعی بین ۱۸ و ۲۴ است که در مرز توصیه‌های وزارت بهداشت کانادا برای زنان و مردان است. همچنین از آنجا که چربی در تولید هورمون‌های جنسی، نقش موثری دارد، باید از گرفتن رژیم‌های غذایی بسیار کم‌چرب پرهیز کنید و چربی‌های سالمی مانند روغن زیتون یا کانولا، آووکادو، ماهی و آجیل (مانند بادام یا گردو) را در برنامه غذایی‌تان بگنجانید. البته وزن بالا نیز می‌تواند عملکرد جنسی را مختل کند و اگر در این شرایط فرد اقدام به بارداری کند، اضافه وزن می‌تواند در رشد و سلامت تخمک‌ها اختلال ایجاد کند.
 اضافه وزن بر میل جنسی زنان نیز تاثیر می‌گذارد. در مردان مبتلا به چاقی شکمی نیز، اسپرم ها بیش از حد گرم می‌مانند و کیفیت و تحرک آنها تحت تاثیر قرار می گیرد.
پیش از این نیز در سال ۲۰۰۶ براساس نتایج مطالعه‌ای در دانشگاه هاروارد که بر روی بیش از ۲۲ هزار مرد ۴۰ تا ۷۵ ساله انجام شده بود، مشخص شد احتمال بروز اختلال نعوظ در مردان چاق و کم‌تحرک، ۵/۲ برابر بیش از مردانی است که اضافه وزن ندارند یا حداقل به مدت ۳۰ دقیقه در روز ورزش سنگین انجام می‌دهند.
نتایج مطالعاتی از این دست، تاکید دوباره‌ای است بر اهمیت و نقش سبک زندگی سالم. گرچه سبک زندگی امروزی، مشاغل و تفریحات و سرگرمی‌ها، اینگونه ایجاب می‌کند که به سمت مصرف خوراکی‌های ناسالم و کم‌تحرکی پیش رویم، اما مهم این است که بخواهیم و هوشیار باشیم که تن دادن به این شرایط، چه تبعاتی برایمان در بر خواهد داشت و باید برای مقابله با آن برنامه‌ریزی کنیم.
تحقیقات جدید نشان می‌دهند در افراد چاق، کاهش وزن حدود ۱۰ کیلوگرم باعث تحریک هورمون‌های جنسی (آزادشدن هورمون تستوسترون) می‌شود. همچنین تقویت عضلات لگن، پیروی از یک رژیم غذایی کم‌چرب، مصرف موادمغذی، میوه و سبزی‌ها نیز در کنترل قندخون و کلسترول و افزایش میل جنسی موثر خواهد بود. فعالیت‌های ورزشی‌ای که باعث افزایش جریان خون در نواحی عضلانی بزرگ بدن مانند ران، باسن و لگن می‌شود (مانند پیاده‌روی تند به مدت روزی ۲۰ دقیقه، ۳ بار در هفته) در بازگشت میل جنسی تاثیرگذار هستند.
های دکتراخبار مرتبط :تکرار کافی است. 6 روش ایجاد تنوع در ارتباط جنسیبهترين روش براي ترغيب همسر به داشتن رابطه جنسيافزایش میل جنسی به روش های سنتیبرقراری رابطه جنسی به روش یک زن روانی +عکسهشت ماده غذایی که میل جنسی شمارا بالا میبردچرا اينقدر ميل جنسي زنم كم است؟تمرینی برای درمان کم شدن میل جنسی زنانمیوه ای که میل جنسی زنان را زیاد میکند!چگونه به همان ميزان که عشق مي ورزيم،به ما نيز عشق بورزند؟
این زنان میل جنسی همسرشان را بسیار کم می کنند
مردانی که بلد نیستند زنان را تحریک کنند.انتظارات مردان از زنان در رابطه جنسيرابطه نازایی با ناتوانی جنسی مردان چیست؟خواسته های متفاوت مردان و زنان از یک رابطه جنسیدلزدگی مردان از زنان پس از رابطه جنسی!!


یکشنبه 9 آذر 1393 





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سرگرمی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن