تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه براى من است و من پاداش آن را مى‏دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820444565




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش رفتارهای شهروندی در افزایش کیفیت عملکرد سازمان های مدنی موثر است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دادستان صومعه سرا: آموزش رفتارهای شهروندی در افزایش کیفیت عملکرد سازمان های مدنی موثر است رشت - ایرنا - دادستان شهرستان صومعه سرا گفت: آموزش رفتارهای شهروندی در افزایش کیفیت عملکرد سازمان های مدنی بسیار موثر است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، "عباس اختری" روز شنبه در کارگاه آموزشی آگاه سازی حقوق شهروندی در صومعه سرا و در جمع بسیجیان این شهرستان، نهادینه شدن حقوق شهروندی را مستلزم آموزش دانست و افزود: آموزش به شهروندان منجر به تحکیم و تقویت نظام ارزشی مهارت های شهروندی در جهت استحکام مردم سالاری و مشارکت پایدار شهروندان می شود.
وی اظهار داشت: این مولفه ضامن بقا و تداوم حیات اجتماعی و توسعه همه جانبه جوامع صنعتی و رو به پیشرفت است.
دادستان صومعه سرا حقوق شهروندی را در سه بعد حقوق مدنی، حقوق اجتماعی و حقوق سیاسی قابل شناسایی دانست و گفت: یادگیری مولفه های آموزش رفتار شهروندی به افزایش کیفیت زندگی جمعی و تقویت سرمایه اجتماعی در زندگی کمک شایانی می کند.
فرمانده سپاه صومعه سرا در حاشیه این کارگاه آموزشی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: آموزش و آگاه سازی در امر حقوق شهروندی در جامعه موجب می شود که تمام اعضای جامعه از حس شهروندی مثبتی به صورت ملی برخوردار باشند.
سرهنگ پاسدار کیا عاشوری افزود: رعایت حقوق شهروندی از سوی مسوولان و پاسداشت حرمت مردم، نخستین گام در رعایت حقوق شهروندی است که باید از سوی دستگاه های اجرایی مورد توجه قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد: در کنار اهمیت توجه مسوولان به رعایت حقوق شهروندی در جامعه، خود مردم نیز باید در رعایت حقوق دیگر شهروندان تلاش کنند تا بدین شکل جامعه ای پیشرفته داشته باشیم .
وی برگزاری این کارگاه های آموزشی را موثر دانست و اظهار داشت: خوشبختانه امروز دولت گام های موثری را در راستای صیانت از حقوق شهروندان در جامعه برداشته که نشان از اهمیت این امر مهم دارد.
شهرستان صومعه سرا در غرب استان گیلان واقع است.ک/2
ح*ص/7295/695


01/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن