تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): آيا به شما بگويم كه مكارم اخلاق چيست؟ گذشت كردن از مردم، كمك مالى به برادر (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819655352




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثمره فعالیت های بنیاد برکت به کبودراهنگ رسید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ثمره فعالیت های بنیاد برکت به کبودراهنگ رسید کبودراهنگ-ایرنا-ثمره فعالیت های بنیاد برکت صبح امروز با افتتاح مدرسه سه کلاسه روستای پیرانبار واقع در مرکزی کبودراهنگ به این شهرستان رسید.


به گزارش ایرنا فرماندار کبودراهنگ روز یکشنبه در آیین افتتاحیه این مدرسه گفت:بنیاد برکت بر اساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و ﺣﻤﺎﻳﺖﺳﺘﺎد اﺟﺮاﻳی ﻓﺮﻣﺎن ﺣﻀﺮت اﻣﺎم خمینی (ره) تاسیس شد تا وضعیت اجتماعی و اقتصادی مناطق محروم کشور را متحول کند.
"احسان قنبری"افزود:صدها طرح فرهنگی، آموزشی و زیربنایی بنیاد برکت در مناطق محروم کشور امروزهمزمان با ولادت باسعادت هفتمین اختر تابناک آسمان ولایت حضرت امام موسی کاظم(ع) به بهره برداری می رسد.
وی اظهار داشت: این مدرسه سه کلاسه ساخته شده در روستای پیر انبار با 130متر مربع زیر بنا با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 700میلیون ریال که دارای استانداردهای ملی مانند فضای آموزشی و پرورشی، سرویس بهداشتی، محوطه سازی و دیوار کشی می باشد.
وی با اشاره به اینکه گستره فعالیت بنیاد برکت وسیع است گفت:این بنیاد در زمینه های آموزشی، بهداشتی، برق رسانی، آبرسانی، مخابراتی، فرهنگی و مذهبی، مسکن، ورزشی، انتظامی، جاده ای، آبخیزداری، دامپروری، تامین سوخت و طرح های هادی روستایی فعالیت دارد.
وی عنوان کرد:یکی از اصلی ترین اهداف تاسیس بنیاد برکت کمک و همیاری برای بهبود و ارتقای توانمندی اقتصادی و کارآفرینی افراد، گروه ها و واحدهای کسب و کار مستعد فعالیت و فاقد دانش و مهارت لازم در مناطق کمتر توسعه یافته و محروم است.
شهرستان کبودراهنگ با جمعیتی بالغ بر 170 هزار نفر در شمال غربی استان همدان واقع شده است.
7530


09/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن