تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر بنده اى بر همان چيزى كه در درون داشته و با آن از دنيا رفته، برانگيخته مى شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819709530




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارخانه گلاب گیری در خراسان شمالی ایجاد می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: با سرمایه گذاری بخش خصوصی، کارخانه گلاب گیری در خراسان شمالی ایجاد می شود بجنورد - ایرنا - جانشین رییس ستاد سرمایه گذاری خراسان شمالی گفت: ستاد سرمایه گذاری این استان با سرمایه گذاری بخش خصوصی در زمینه کاشت گل محمدی و ایجاد واحد گلاب گیری موافقت کرده است.


"مجید پورعیسی" روز یکشنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار کرد: کار مطالعات طرح کاشت و گلابگیری گل محمدی به منظور صادرات با سرمایه گذاری بخش خصوصی در چند شهرستان این استان آغاز شده است.
وی اضافه کرد: در صورت تکمیل طرح مطالعاتی و مثبت بودن این طرح، یکهزار هکتار زمین برای امر سرمایه گذاری کاشت گل در اختیار سرمایه گذار بخش خصوصی قرار خواهد گرفت.
معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار خراسان شمالی گفت: با اجرای این طرح در استان خراسان شمالی علاوه بر ایجاد اشتغال زمینه صدور گل به کشورهای خارجی نیز فراهم می شود.
پورعیسی همچنین از موافقت ستاد سرمایه گذاری استان با راه اندازی بازارچه چند منظوره در بجنورد مرکز استان خراسان شمالی خبر داد.
وی اضافه کرد: بازارچه چندمنظوره برای فروش محصولات کشاورزی، صنایع دستی و سوغات به گردشگران در مرکز استان ایجاد می شود.
وی افزود: زمین مورد نیاز برای ایجاد این بازارچه در مرکز استان از سوی بخش خصوصی تامین شده و در صورت صدور مجوز از سوی دستگاه های متولی، این بازارچه راه اندازی می شود.
نشست ستاد سرمایه گذاری استان خراسان شمالی روز گذشته با حضور مسوولان استانی برگزار شد اما اداره کل امور اقتصادی و دارایی به عنوان متولی اصلی برگزاری این نشست، هیچ یک از رسانه ها را به این برنامه دعوت نکرد. ک/3
2712/626


09/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن